גוגל חשפה את האפשרות לערוך קבצים כחלק ממערכת ההפעלה שלה לענן, ChromeOS

היכולת החדשה מאפשרת לערוך את הקבצים במצב מקוון ולא מקוון כאחד ● היא זמינה כעת רק בגרסת הפיתוח של מערכת ההפעלה, שנחשב לא יציב ויכול לגרום לתקלות רבות במהלך העבודה ● עם זאת, בעלי Chromebook ו-Chromebox שיבחרו להתקין את גרסת הפיתוח יוכלו לערוך מסמכים בתוך מערכת ההפעלה עצמה

גוגל (Google) חשפה את האפשרות לערוך קבצים באופן מקוון ולא מקוון, כחלק ממערכת ההפעלה שלה לענן, ChromeOS.

יצוין שמדובר ביכולת שזמינה כעת רק בגרסת הפיתוח של מערכת ההפעלה, שנחשב לא יציב ויכול לגרום לתקלות רבות במהלך העבודה. עם זאת, בעלי מחשבי Chromebook ו-Chromebox שיבחרו להתקין את גרסת הפיתוח יוכלו לבחור לערוך מסמכים בתוך מערכת ההפעלה עצמה, מבלי לגשת ליישומים המקוונים שמציעה גוגל.

הממשק שמאפשר את עריכת היישומים שייך ל-QuickOffice, חבילת תוכנות משרדיות לאנדרואיד (Android) ול-iOS אותה רכשה גוגל ב-2012. כעת זו הפעם הראשונה שהחבילה הזו מופיעה במערכת של גוגל, והיא מספקת סביבת עבודה גרפית מוצלחת יותר מזה של יישומי ה-Docs המשרדיים שמציעה גוגל כשירות בענן.

עם זאת, היכולות של QuickOffice יחסית דלות לעומת אלה של Docs. לכן, ההערכה היא שגוגל תוסף אותן בהדרגה, כך ש-QuickOffice תהווה ממשק מלא ל-Docs. הנקודה החזקה של הסביבה המשרדית החדשה היא היכולת לפתוח באופן מהיר וטבעי מסמכים שמגיעים מערכת התוכנות המשרדיות של מיקרוסופט (Microsoft). לפי הדיווחים, נכון לעכשיו אין בעיה לפתוח ולערוך מסכי וורד (Word) ואקסל (Excel).

היכולת החדשה זמינה בגרסה 29.0.1547.2 בערוץ הפיתוח של Chrome OS. לאחר ההתקנה יש לכתוב בשורת הכתובת about://flags ולאחר מכן לחפש ברשימת האפשרויות את Enable document editing ולאשר אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים