תוכן שיווקי

Gartner מכריזה על CommVault כמובילה ברביע הקסם של תוכנות גיבוי/שחזור ארגוניות זו השנה השלישית ברציפות

ההערכה של CommVault ושל Simpana 10 מבוססת על שלמות החזון ויכולת הביצוע

01/07/2013 14:31

Gartner הכריזה זו השנה השלישית ברציפות על CommVault כמובילה ב"רביע הקסם של תוכנות גיבוי/שחזור ארגוני". על פי החברה, "רביע הקסם של תוכנות גיבוי/שחזור ארגוניות מייצג את השלב הבא בהתפתחות הגיבוי, הכולל טכנולוגיות, מוצרים, ופתרונות חדשים להגנה, גיבוי ושחזור קבצים משולחנות עבודה, מחשבים ניידים, שרתים פיזיים ושרתים וירטואליים, יישומים ותמונות מערכת. מוצרי גיבוי אלה מאפשרים, בין השאר, תכונות כגון גיבוי מסורתי לקלטת, גיבוי לדיסק רגיל, גיבוי לענן, צמצום הנתונים (דחיסה וביטול כפילויות), snapshot, שכפול הטרוגני, הגנה מתמשכת על הנתונים (CDP) ו/או תמיכה של ספריית קלטות וירטואלית".

CommVault מובילה התפתחות זו על ידי פתרונות חדשניים אשר מספקים יותר בכל הקשור לפעילויות IT מבוססות טכנולוגיה כגון גיבוי, ארכיב, שכפול וניהול snapshot כדי לענות על צרכים עסקיים נרחבים הרבה יותר. עם Simpana 10, מספקת CommVault גישה מידית למידע מתוך כל הנתונים ההיסטוריים והנוכחיים אשר נוצרו בארגון – משרתים למחשבים ניידים, במרכז הנתונים ובענן. Simpana 10 מאפשרת לעובדים עם גישה בשירות עצמי חיפושי תאימות, כריית נתונים ודיווח – והכל מפלטפורמה אחת.

"ההכרה כמובילה על ידי Gartner שלוש שנים ברציפות מחזקת את המחויבות שלנו לספק פתרונות ייחודיים וחדשניים לניהול נתונים ומידע", אמר רוברט האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל CommVault. "אנו מאמינים שהכרה זו גם מאשרת את העובדה שגישת הפלטפורמה היחידה של CommVault מסייעת ללקוחות להגן על הנתונים שלהם, מאפשרת גישה פשוטה ובטוחה לנתונים, מפחיתה את סיכוני התאימות והופכת את המרת הנתונים למידע עסקי רב ערך לקלה יותר".

CommVault מסורה לסייע ללקוחות לשפר את היעילות ולהפחית את עלויות התפעול. עם הצגתה של Simpana 10 ממשיכה החברה לחדש באמצעות תוספת של למעלה מ-300 תכונות חדשות משולבות אשר מפחיתות סיכונים, מקצצות עלויות בשיעור של עד 50%, מצמצמות את הוצאות הניהול בשיעור של עד 80% ומפחיתות את עלויות התמיכה המצטברות בשיעור של עד 35%.

Simpana 10 של CommVault מאפשרת זינוק משמעותי קדימה בכל הקשור לניהול נתונים ומידע:

• מאחסנת באופן יעיל את כל הנתונים המאובטחים במאגר וירטואלי, הנקרא ContentStore, ומאפשרת גישה במטרה לפשט את האופן בו מבצעים משתמשי קצה חיפוש, ניתוח ושינוי של נתונים בארגון.

•  Simpana OnePass™ בשילוב Exchange הופכת את השימור לטווח ארוך של הודעות דוא"ל לפרקטי ומשתלם מבחינה כלכלית באמצעות המרה של הגיבוי, הארכיב והדיווח. והפיכתם לתהליך אחד. הטכנולוגיה Simpana OnePass מבטלת את הדרישה לתשתית נפרדת באמצעות "ארכיב ללא תביעת רגל", מפקחת על הצמיחה בנפח האחסון ומאפשרת אספקה של הודעות דוא"ל והגנה על הארכיב במהירות הגבוהה פי 2 מהמקובל בתעשייה.
• שילוב הדוק יותר עם Microsoft Hyper-V, VMware vSphere 5.1 ו-vCloud Director 5.1 מסייע לארגונים ליהנות מענן מתרחב באמצעות גילוי, ייצור ושחזור אוטומטיים בסביבות הווירטואליות.

•  מספקת שיפורים אשר תורמים לקיצוץ העלויות והמורכבות הכרוכות בשחזור, ומצמצמת את זמני השחזור, משכפול עותקי נתונים ללא כפילויות לכל מערך אחסון ועד ליכולת לבצע שחזור גיבויים בלחיצה אחת בשרתים וירטואליים.

• ספקי שירותים ומנהלי ארגוני IT יכולים לשפר את איכות השירות ולפרוס בקלות תשתיות שירותים משותפים, תשתיות מחשוב ענן ותשתיות IT כשירות (ITaaS) עם יכולת הרחבה מסיבית. בהשוואה להכרזות תוכנה אחרות, מפחיתה Simpana 10 את הזמן הנדרש לניהול התפעול בשיעור של עד 50% באמצעות חידושים, כגון זרימת עבודה אוטומטית המפחיתה את כמות שגיאות הניהול ושגיאות המפעיל ומספקת יכולת 'גרור והשמט' המפשטת ביצוע של פעולות החוזרות על עצמן, ומשחררת משאבי IT עבור ביצוע פעולות בעלות אופי אסטרטגי יותר.

הדור הרביעי של ביטול כפילויות מקביל מאפשר הכפלה של הביצועים ושל יכולת ההתרחבות באמצעות ארכיטקטורה חדשה מבוססת רשת. Simpana 10 מעצימה את הפרודוקטיביות בשיעור של עד 50% עם גישה בשירות עצמי ושיפורים שמפחיתים את זמני האחזור משעות לשניות

משתמשי קצה יכולים לגשת לנתונים האישיים שלהם בדרך קונסולה חדשה מבוססת רשת, וכן באמצעות CommVault Edge™ יישום עבור טלפונים חכמים ומחשבי לוח. באמצעות היישום החדש CommVault Monitor, יכולים מנהלי מערכת לגשת לכלי הדיווח גם כאשר הם בדרכים ולנהל משימות בזריזות. שילוב של מנוע חיפוש משופר עבור סוגי תוכן מרובים מאפשר יכולות חיפוש מבוססות תפקיד מהירות וממוקדות יותר.

אירועים קרובים