מיקרוסופט תשחרר בקרוב גרסת ISO להתקנת חלונות 8.1 במהדורת סקירה מוקדמת לארגונים

ענקית התוכנה לא ממליצה לחברות להתקין את גרסת הסקירה ששוחררה בשבוע שעבר, שמיועדת בעיקרה לשוק הפרטי, מאחר שהיא לא מכילה תכונות רבות שמיועדות לשימוש על יד מחלקות ה-IT בארגונים ● מיקרוסופט לא מסרה מתי בדיוק תהיה הגרסה לארגונים זמינה להורדה

מיקרוסופט (Microsoft) עתידה לשחרר בשבועות הקרובים גרסת ISO להתקנה של חלונות 8.1 (Windows 8.1) במהדורת סקירה מוקדמת שמיועדת לארגונים. היא לא ממליצה לחברות להתקין את גרסת הסקירה ששוחררה בשבוע שעבר, שמיועדת בעיקרה לשוק הפרטי, מאחר שזו לא מכילה תכונות רבות שמיועדות לשימוש על יד מחלקות ה-IT בארגונים – כך על פי הודעה שפרסמה בבלוג הרשמי שלה.

הענקית מרדמונד ציינה שחברות שכבר התקינו עדכונים לחלונות 8 (Windows 8) במערכת המיחשוב שלהן יכולות להוריד את גרסת הסקירה הנוכחית של חלונות 8.1, אך "להשתמש ב-MDT 2013 או ב-System Center 2012 Configuration Manager R2 כדי לעדכן את המחשבים הקיימים".

החברה לא מסרה עדיין מתי יהיו קבצי ה-ISO לשדרוג Windows 8 Enterprise לגרסה 8.1 לצורך בדיקה זמינים. כך או כך, הגרסה הסופית של חלונות 8.1, על המהדורות והגרסאות השונות שלה, אמורה לצאת בסתיו הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים