My6Sense הישראלית השיקה סרגל B2B לאתרי תוכן ומפרסמים במובייל

על פי החברה, הסרגל עונה על שני האתגרים הגדולים היום בקרב ספקי תוכן: הגברת זמן השהייה וההכנסות מפעילות הגולשים באתרי תוכן סלולרי ● כן הוא יאפשר קידום תכנים עבור ספקיות תוכן וקידום פרסומות עבור מפרסמים ביישומי מובייל ובאתרי תוכן סלולרי ● כמו כן, My6Sense הודיעה, כי גייסה שני מיליון דולרים ממשקיע פרטי

חברת הסטארט-אפ הישראלית My6Sense, המספקת פתרונות גילוי תוכן צרכני לניידים, גייסה שני מיליון דולרים ממשקיע פרטי, שאת שמו לא פרסמה, והשיקה סרגל B2B שיאפשר קידום תכנים עבור ספקיות תוכן וקידום פרסומות עבור מפרסמים ביישומי מובייל ובאתרי תוכן סלולרי.

על פי החברה, ההשקעה תסייע לה למנף הזדמנויות עסקיות למיצובה החדש בשוק ה-B2B, שעונה על שני האתגרים הגדולים כיום בקרב ספקי תוכן: הגברת זמן השהייה וההכנסות מפעילות הגולשים באתרי התוכן הסלולרי. עד כה היא גייסה סכום כולל של 7.5 מיליון דולרים.

סרגל הגילוי והצפת התכנים שהשיקה My6Sense מבטיח הגברה של פעילות גולשי מובייל באתרים הסלולריים והתאמת תכני מותג המפרסם באמצעות תוכן סלולרי המבוסס על תחומי עניין והעדפות של המשתמשים. הפתרון מתוכנן כך שיסייע לספקיות תוכן לספק לגולשיהן ב-iOS, אנדרואיד (Android) ואינטרנט סלולרי אפשרויות ניווט המותאמות להעדפות תוכן אישיות, להקשר ולהרגלי הגלישה באינטרנט.

מהחברה נמסר, כי הסרגל שימש עד כה ספקיות תוכן להמלצה על כחמישה מיליארד ידיעות עד היום, שנקראו על ידי שישה מיליון משתמשים בכל העולם. מחצית מהגולשים שנחשפו ללשונית פתחו את הסרגל. החל מהיום תמקד החברה את מאמציה בשוק ה-B2B, כאשר הפלטפורמה החדשה תאפשר לשוק המפרסמים וספקי התוכן בסלולר להעשיר את חוויית השימוש של הגולשים בתוכן מותאם אישית ברמת תאימות גבוהה במיוחד, ובכך להגביר רמת פעילותם באתרי התוכן בסלולר. לצורך המהלך התאימה My6Sense את האלגוריתם שלה ללימוד העדפות תוכן של גולשי אתרי סלולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים