אורקל תטמיע באל על מערכת אקסה דטה בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

פרויקט ההטמעה נועד על מנת לאחד את מסדי הנתונים של אל על עם מחסן הנתונים הארגוני ● המערכת תאפשר לחברה ביצועים מהירים יותר, סריקת נתונים בקצבים אדירים, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1:10 וגישה אקראית למידע בקצבים גבוהים ● המכונה שתוטמע תהווה שרת הנתונים המרכזי של מחסן הנתונים המרכזי

אורקל (Oracle) ישראל תטמיע מערכת אקסה דטה (Exadata) שלה במערך המיחשוב של אל על בפרויקט שימומש במהלך 2014. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

פרויקט ההטמעה נועד על מנת לאחד את מסדי הנתונים של אל על עם מחסן הנתונים הארגוני (DWH). המערכת תאפשר לחברה ביצועים מהירים יותר, סריקת נתונים בקצבים אדירים, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1:10 וגישה אקראית למידע בקצבים גבוהים, שיובילו לשיפור רמות השירות. המכונה שהוטמעה מהווה שרת הנתונים המרכזי של מחסן הנתונים המרכזי.

מנהל מחלקת מסדי נתונים באל על, אבי אדלר, מסר ש-"המערכת תאפשר לנו כניסה מהירה לטכנולוגיות חדישות ומתקדמות בתחומי השרידות ושלמות הנתונים, כמו גם שיפור ביצועים מהותי במערכות אורקל".

עוזי נבון, סמנכ"ל מכירות טכנולוגיות באורקל ישראל, ציין ש-"אל על מצטרפת לעשרות לקוחות מרכזיים שהטמיעו את המערכת. החזר ההשקעה בפתרון זה מהיר יחסית וניתן לראות זאת אצל לקוחות רבים שחזרו ורכשו מערכות כאלה בפעמים השלישית והרביעית".

בין הגופים שהטמיעו מערכות אקסה דטה נמצאים לאומי קארד, שעשתה זאת באוקטובר האחרון בפרויקט בשווי מיליוני שקלים, בזק, דפי זהב, פרטנר, מגדל וחיל האוויר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים