נס טכנולוגיות תייצג בישראל את KXEN האמריקנית המפתחת פתרונות לחיזוי אנליטי

פתרונות KXEN, שישווקו על ידי NessPRO, מאפשרים לחברות וארגונים לגלות, להעריך ולפרוס מודלים לחיזוי על ידי ניתוח ערכים המבוססים על נתוני לקוח ממקורות שונים - מובנים ובלתי מובנים ● דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "נתמקד בחברות וארגונים בתחומים שונים ובהם שירותים פיננסיים, קמעונאות, טלקום, ביטחון, ועוד"

נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את KXEN האמריקנית, המפתחת פתרונות לחיזוי אנליטי וכריית מידע לצרכים עסקיים ותפעוליים של חברות וארגונים, תוך התבססות על מקורות מידע בהיקפים שונים ולרבות Big Data. פתרונות אלו ישווקו בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

פתרונות KXEN מאפשרים לחברות וארגונים לגלות, להעריך, לייעל ולפרוס מודלים לחיזוי על ידי ניתוח ערכים המבוססים על נתוני לקוח ממקורות שונים, מובנים ובלתי מובנים – בלוגים, דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות, פניות ותגובות לקוחות, מערכות מידע פנים ארגוניות, יישומי ERP ו-CRM, ועוד.

כך, לדוגמה, ניתן לחזות בהסתברות גבוהה אילו לקוחות עומדים לנטוש ולעבור לחברה מתחרה, ואיזה סוג של מוצרים כדאי למכור (Up sell/Cross sell) לפלח מסוים של לקוחות, בהתאם להסתברות שיקבלו את ההצעה. כמו כן ניתן לגלות ולמנוע הונאות, ולאתר בצורה מדויקת את הלקוחות שיש לפנות אליהם בקמפיין הקרוב.

החברה האמריקנית, שהוקמה ב-1998, הטמיעה את פתרונותיה בלמעלה מ-500 לקוחות ברחבי העולם, בהן חברות טלקום, בנקים, חברות קמעונאיות ו-E-Business. בין היתר נעשה שימוש בפתרונות בקמפיין הבחירות של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, בבנק אוף אמריקה (Bank Of America), בוuירג'ין מדיה (Virgin Media), ועוד.

מאטיי שואר, סגן נשיא בכיר ב-KXEN באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמר כי "ישראל היא מדינה מתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית, וחברות ישראליות מעוניינות לאמץ פתרונות חדשניים כדי לקדם את עסקיהן. השימוש במוצרים של KXEN יסייע רבות לחברות הישראליות לעמוד ביעדי האסטרטגיה העסקית שלהן, בסביבה התחרותית המאפיינת את ישראל".

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, ציין כי "עולם ה–Big Data הפיח חיים חדשים בתחום החיזוי האנליטי. ככל שיש יותר נתונים, ניתן לשפר את מודלי החיזוי. למעשה Big Data הינו הדלק – וחיזוי אנליטי הוא המנוע שבאמצעותו חברות יכולות להרוויח מהידע שברשותן. מוצרי KXEN משתלבים היטב בסל המוצרים של NessPRO לתחום ה-Big Data ואנו נתמקד בחברות וארגונים בתחומים שונים ובהם שירותים פיננסיים, קמעונאות, טלקום, ביטחון, ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים