יישום חדש מאפשר להסתובב בפריז מנקודת המבט של בעלי חיים

AllEyes מאפשר למשתמש להסתובב בכיכר ונדום בפריז ולהבין איך חיות המחמד רואות את העולם, באמצעות טכנולוגיית תלת ממד ● האנליזות והסימולציות עליהן מתבסס היישום מאפשרים למשתמשים לעמוד על השוני שבין הראייה של בעלי החיים לראייה שלנו

יישום חדש מבית דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes) מאפשר להסתובב בפריז ולהבין איך חיות המחמד רואות את עיר האורות. היישום, AllEyes, משתמש בטכנולוגיית תלת ממד.

בעזרת AllEyes יכולים המשתמשים לחוות כיצד בעלי חיים שונים רואים את העולם ומהן המגבלות שלהם, בסביבת 3D בזמן אמת, בעוד הם עצמם מסתובבים בכיכר ונדום בפריז.AllEyes מתבסס על אנליזות וסימולציות, ומטרתו היא ללמד בני אדם על הראייה של בעלי החיים, על ידי התנסות עצמית.

חוויית תלת הממד מגיעה בשני אופנים: Simulation – הדמיה, בה מבוגרים ומורים יכולים ללמוד ולהסביר טוב יותר, תוך שהם מחליפים בין ראיית החיות לבני האדם, ו=Game – משחקון בו השחקנים צריכים לעקוף את מגבלות הראייה של בעלי החיים השונים בכדי להגיע לתוצאה גבוהה יותר.

בניגוד לבעלי החיים, מרבית בני האדם חווים את הראייה באופן דומה, מלבד הבדלים אינדיבידואליים כמו עיוורון צבעים או קוצר ראיה. לעומת הראייה שלנו, בממלכת בעלי החיים העיניים לא תמיד ממוקמות באופן זהה או מכוונות לראות את אותם הדברים שבני האדם רואים.

דאסו סיסטמס יצרה את הפרויקט יחד עם קבוצת מדענים בראשותו של ד"ר דידייה שמידט מוראן, וטרינר רופא עיניים, שסיפקה נתונים ומחקרים שמאפשרים את ההדמיה המדעית ומאשרים את ההתאמה של הפרויקט לעולם האמיתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים