Buzzzter – אפליקציה ישראלית חדשה לשיתוף מסרים מרובי תוכן

האפליקציה שפותחה על ידי פוינט אוף ויו תוכנה והושקה השבוע, מאפשרת לשלוח ולבנות ביחד אלבום תמונות, פלייליסט או רשימה קבוצתית בהודעה אחת • היא זמינה להורדה חינם בחנויות האפליקציות לאנדרואיד של גוגל ו-iOS של אפל • גיל אברהמי, מנכ"ל ומייסד פוינט אוף ויו: "באמצעות Buzzzter, אנו מספקים מענה לצורך הגובר של המשתמשים בשיתוף קבוצתי של כמות גדולה של תמונות, שירים, סרטוני וידאו ורשימות בסלולר בצורה מיידית ובהודעה אחת"

משלוח מסרים מיידיים בקרב קבוצות משתמשים הוא הלהיט של השנים האחרונות בסלולר – בקליק אחד ניתן לתקשר עם קבוצת חברים או משפחה. עם זאת, הטכנולוגיה שהייתה קיימת עד כה מוגבלת יחסית, והיא אפשרה משלוח בודד של טקסט או קובץ מולטימדיה, כמו תמונה, שיר או סרטון וידיאו להודעה.

אפליקציית Buzzzter הישראלית שהושקה השבוע ופותחה על ידי פוינט אוף ויו תוכנה (Point Of View), פותרת את אחד המכשולים הגדולים שהיו עד כה בעולם המסג'ינג בסלולר – שליחת אלבום תמונות, פלייליסט ורשימה קבוצתית בהודעה אחת. האפליקציה, שמותאמת למערכות ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) ו-iOS של אפל (Apple) וזמינה להורדה חינם בחנויות האפליקציות שלהן, מאפשרת לשתף אלבומים, רשימות השמעה ועוד.

"האפליקציה שהשקנו מהווה את הדור הבא של אפליקציות המסרים המיידיים, שעד כה היו מוגבלים למשלוח סטנדרטי של טקסט קצר או קובץ מולטימדיה בודד כמו תמונה, שיר או סרטון וידיאו", אמר גיל אברהמי, מנכ"ל ומייסד פוינט אוף ויו. הוא הוסיף, כי "באמצעות Buzzzter, אנו מספקים מענה לצורך הגובר של המשתמשים בשיתוף קבוצתי של כמות גדולה של תמונות, שירים, סרטוני וידאו ורשימות בסלולר בצורה מיידית ובהודעה אחת".

בין היכולות של Buzzzter:

שיתוף אלבומים
ניתן ליצור ולשתף בהודעה אחת אלבום תמונות שלם הכולל עשרות תמונות. בנוסף, Buzzzter מאפשרת בנייה משותפת של האלבום בקרב חברי הקבוצה. כל אחד מהמשתתפים במסיבה או טיול יכול לשלוח אלבום של האירוע לקבוצת חברים, כשכל אחד מהחברים בקבוצה יכול להוסיף לאלבום תמונות שהוא צילם. האפליקציה מאפשרת להעלות את כל האלבום המשותף לפייסבוק (Facebook) בקליק אחד. בנוסף, ניתן לצפות בצורה "נקייה" ומסודרת באלבום התמונות בראש ההודעה, כשמתחתיו נמצאות כל התגובות של חברי הקבוצה.

שיתוף רשימות השמעה (פלייליסט) ובניית פלייליסט קבוצתי
אפשרות לשתף בין חברים רשימת השמעה הכוללת עשרות שירים וסרטונים מיו-טיוב (YouTube). בגרסאות הבאות, תתווסף האפשרות לבנות פלייליסט גם מסרטונים אישיים, כך, לפי החברה.

שיתוף רשימות
כל מי שניסה לארגן אירוע של מספר חברים באמצעות הודעה קבוצתית בפייסבוק, או באמצעות תוכנת מסרונים בסלולר, מגלה שמדובר במשימה לא קלה לתפעול. אחת הבעיות הגדולות בארגון שכזה באמצעות צ'אט קבוצתי, היא להגיע להחלטות הקבוצתיות שצריכות להתקבל בארגון האירוע וחלוקת המשימות בין חברי הקבוצה – הצ'אט הקבוצתי הופך להיות ארוך ומייגע. אפליקציית Buzzzter מציעה כפתרון אפשרות לשיתוף רשימה אינטראקטיבית בין החברים. לדוגמה, ניתן לשלוח טבלה הכוללת רשימת מצרכים משותפת וכל אחד יכול לכתוב את שמו לצד המצרך שהוא מעוניין להביא. מתחת לרשימה ניתן לצ'וטט ולהגיב.

בעלי עסקים יכולים לשלוח לעובדים סידור עבודה שבועי או לשלוח ללקוחות רשימת דילים ומבצעים חמים, מחירון שירותים עדכני, פרוט שעות פתיחה של העסק, ועוד.

כאמור, Buzzzter פותחה על ידי פוינט אוף ויו תוכנה. גיל אברהמי, מנכ"ל החברה, הינו בעל ניסיון רב שנים בתחום המסרים המיידיים ובעבר כיהן כמנהל בכיר ב- ICQ, מחלוצות תוכנות המסרים המיידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים