ניו-יורק תהיה העיר הראשונה בארצות הברית שתזכה לסיומת אינטרנט משלה

בקרוב יוכלו עסקים בניו יורק לרכוש כתובת אינטרנט עם הסיומת החדשה nyc., במקום סיומות ותיקות כמו com. ● מייקל בלומברג, ראש העירייה, הכריז על הסיומת החדשה ואמר שהיא "תציב את ניו-יורק בחזית הזירה הדיגיטלית ותיצור הזדמנויות חדשות לעסקים קטנים"

ניו-יורק היא העיר הראשונה הזוכה לסיומת אינטרנט משלה בארצות הברית – nyc. נראה שבקרוב תחל הבהלה ל-"נדל"ן הווירטואלי", כאשר עסקים ימהרו לרכוש כתובות קליטות עם הסיומת החדשה, במקום סיומות ותיקות כמו com.

ראש עיריית ניו-יורק, מייקל בלומברג, הכריז אמש (ג') על הסיומת החדשה ואמר שהיא "תציב את ניו-יורק בחזית הזירה הדיגיטלית ותיצור הזדמנויות חדשות לעסקים קטנים. כעת הם יוכלו להיות מזוהים מיד עם העיר ניו-יורק, אחד המותגים החזקים והיוקרתיים בעולם".

הסיומת החדשה של העיר אושרה על ידי ארגון ICANN בחודש מאי האחרון. בארגון השקיעו בשנים האחרונות מאמצים רבים על מנת להגדיל את היצע הסיומות ולהוסיף סיומות מיוחדות לערים, ארגונים, עסקים וגופים נוספים. השנה אמור הארגון להשיק מאות סיומות חדשות – במהלך שמגלם את הצמיחה המשמעותית ביותר במספר הכתובות הזמינות מאז שנות ה-80' של המאה שעברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים