מיקרוסופט תשלב פרסומות לצד תוצאות חיפוש בחלונות 8.1

המנגנון החדש יציע למשתמשים חיפוש מקוון ומקומי בו זמנית, ולצד התוצאות יופיעו מודעות רלוונטיות ● בכך, מנסה ענקית התוכנה לחזק את מעמדו של מנוע החיפוש שלה, בינג, על ידי הפיכתו לאטרקטיבי יותר עבור מפרסמים

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת לשלב פרסומות בתוצאות מנגנון החיפוש החדש שישולב בחלונות 8.1 (Windows 8.1). המנגנון החדש יאפשר למשתמשים לבצע חיפוש מקוון ומקומי בו זמנית: תוצאות לשאילתת חיפוש יכולות להציג אתרי אינטרנט לצד קבצים ששמורים במחשב, ואפילו קבצים ששמורים בשירות האחסון בענן של החברה – SkyDrive. לצד רשימת תוצאות החיפוש יופיעו מודעות שמתאימות לנושא.

נכון לעכשיו תכונה זו אינה חלק מגרסת הסקירה המקדימה של מערכת ההפעלה המעודכנת, ותשולב ככל הנראה רק בגרסת ה-RTM. זהו ככל הנראה ניסיון ענקית התוכנה לחזק בטווח הרחוק את מעמדו של בינג (Bing), מנוע החיפוש שלה, על ידי הפיכתו לאטרקטיבי יותר לטובת המפרסמים המשתמשים בו. שכן, חברות שכבר מנויות לשירות פרסום המודעות של בינג לא יצטרכו לבצע הגדרות נוספות במערכת כדי לפרסם מודעות גם בתוצאות החיפוש של שורת הפקודות בחלונות.

"המפרסמים, בתהליך הקמה אחד, יוכלו מעתה ליצור קשר עם הלקוחות בבינג ומנוע החיפוש החדש של חלונות עם מודעות שרלוונטיות לשאילתות החיפוש. בנוסף, מודעות בינג יכילו תמונות סקירה מוקדמת של אתרי אינטרנט, ותכונות מעודכנות כמו קישורים לאתרים, מידע על מיקום ואפשרות להתקשר. כך, ללקוחות יהיה קל יותר להשלים מטלות, ולמפרסמים יהיה קל יותר לספק לידים טובים", פרסמה מיקרוסופט בבלוג רשמי שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים