סנדיסק רוכשת יצרנית SSD תמורת 300 מיליון ד'

יצרנית זיכרונות ההבזק תשלם קונה את Smart Storage Systems, יצרנית כונני SSD ארגוניים מבוססי ממשק SATA ו-SAS, כחלק מתוכניתה לחיזוק מעמדה בתחום העסקי

סאנדיסק

סנדיסק (SanDisk), מיצרניות זיכרונות ההבזק הגדולות בעולם, הכריזה היום (ד') על סיכום לרכישת Smart Storage Systems, יצרנית כונני SSD ארגוניים מבוססי ממשק SATA ו-SAS. סנדיסק תשלם לחברת האם Smart Worldwide Holdings סכום של 307 מיליון דולרים במזומן וכן סכומים עתידיים קטנים נוספים שיהיו מבוססים על ביצועי החברה לאחר הרכישה. במסגרת הרכישה, שאמורה להיסגר סופית בחודש הבא, ייקלטו כ-250 עובדי החברה בסנדיסק.

רכישה זו מהווה חלק מהתוכנית של סנדיסק לחזק את מעמדה בתחום העסקי, תחום בו היא מחפשת לחזק את מכירותיה לצד החוזק היחסי שלה בתחום הצרכני. כונני ה-SSD של Smart Storage Systems מצוידים בטכנולוגיה המכונה Guardian Technology, שמקשיחה ומשפרת את האמינות של זיכרונות ה-NAND מהם מורכבים כונני ה-SSD, כך שהם מתאימים יותר לסביבת עבודה ארגונית תובענית.

"סנדיסק שמחה להמשיך ולבנות את מעמדה המוביל עם הרכישה הרביעית בשוק האחסון הארגוני. רכישה זו מאפשרת לסנדיסק להתייחס לשוק מוצרי ה-SATA הארגוני, שמציע הזדמנויות בסכום של 1.6 מיליארד דולרים, ולהשלים את פורטפוליו מוצרי ה-SAS הארגוניים החזק שלנו", אמר סאמיט סדנה, סגן נשיא ביצועי ומנהל טכנולוגי ראשי בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים