הניהול של NessPro

למעלה מ-200 מנהלים בתחומי המיחשוב מכל מגזרי המשק השתתפו בכנס "ניהול IT בקלות ובפשטות", שערכה NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. בכנס, שנערך באולם האירועים EAST שבתל אביב, הציגה NessPRO מגוון פתרונות לתחום ה-ITSM המשווקים על ידה, ובהם פתרונות מתוצרת ServiceNow ,Aternity ,Evolven ,OPNET ,Neebula ו-Nolio. הפתרונות מאפשרים זמינות גבוהה של שירותי IT בארגון ושליטה מרבית במערכות המורכבות, המאפיינות את סביבת המיחשוב המודרנית, כאשר חלק מהפעילות מתבצעת במיחשוב ענן. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

הנציגות הבכירה של נס בכנס. מימין: יפה ירדני, מנהלת חטיבת המכירות ב-NessPRO; עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO; זוהר פרל, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בנס ישראל; עופר שגב, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO; אבנר מימון, יועץ בכיר ומנהל מוצרים ב-NessPRO; ודוד ביסמוט, מנהל פיתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO

עופר שגב, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, פותח את הכנס. בין היתר, אמר שגב בדבריו, כי נס מספקת פתרונות עסקיים ופותרת בעיות עסקיות באמצעות מערכות  IT. "על מחלקות ה-IT לחשוב עסקית ולא רק טכנולוגית. עליהן להפנים ולאחר מכן לשדר שהטכנולוגיה לא עומדת בפני עצמה, אלא בסוף היא אמורה לפתור בעיה עסקית", הוסיף

נציגי Aternity בכנס של NessPRO. מוצר הדגל של Aternity מאפשר מדידה של חוויית המשתמש בזמן אמיתי בנקודות הקצה אצל כלל המשתמשים, ובוחן את עולם ה-APM (ר"ת Application Performance Management) משלוש זוויות: שולחן העבודה, היישום והיעילות למשתמש. המוצר מפחית במידה ניכרת שיבושים העלולים להיגרם לעסק, וכמו כן מגביר את הפרודוקטיביות של המשתמש. מימין: אמיר שטראוס, מנהל פרויקטים ב-Aternity; מטשי שמריהו, מנהלת משאבי אנוש  ב-Atermity; רועי זרגרי מצוות ניהול מוצר של Aternity; ועוז יבין, מנהל מוצר טכנולוגי Aternity

אנשי Neebula הציגו בכנס כלים מתוצרתם לניהול שירותים עסקיים המאפשרים לזהות, למפות ולנהל את שירותי ה-IT השונים בהם משתמש הארגון - כולל מיחשוב ענן, תוך שיוכם לשירותים ולתהליכים העסקיים השונים של הארגון. כך, לדוגמה, ניתן לנתח את ההשפעה של כל תקלה ביישומים ובמערכות המיחשוב על היעדים העסקיים של הארגון. מימין: טל קפון, ראש צוות פיתוח ב-Neebula; אריאל גורדון, VP Product ב-Neebula; וחנן אשת מצוות שו"ב באל על

הנציגות הישראלית של ServiceNow, שמספקת מערכת ITSM התומכת במתודולוגיית ITIL וכוללת מספר רב של מודולים מוכנים. מימין: רן גולדשטיין, Engagement Manager ב-ServiceNow ישראל; לימור אפיק, מנהלת ServiceNow ישראל; וגדעון אלפסי - מנהל מוצר, ServiceNow ישראל

אנשי Evolven מציגים את הפתרון מתוצרתם לניטור וניתוח שינויים בקונפיגורציה במרכזי מיחשוב מודרניים ובענן. הפתרון של Evolven מנטר, מנתח ומספק מידע לצורך קבלת החלטות תפעוליות. בעזרת השימוש במוצר יכולים ארגונים לדעת באופן מדויק מה השתנה בסביבות המיחשוב שלהם, לאתר סטיות מתצורה רצויה, לאמת שינויים רצויים ולתחקר תקלות ביעילות. בתמונה: סשה  גילנסון (משמאל), מנכ"ל החברה, ותומר אגם - מנהל קשרי לקוחות

בכנס הוצגו מוצריה של OPNET Technologies האמריקנית, המתמחה בפיתוח ואספקת פתרונות לניהול וניטור ביצועי ישומים (APM). מוצר הדגל של OPNET הוא APM Xpert. גישת APM-High Definition של OPNET מדגישה רוחב ועומק בניטור, וכוללת ניתוח המזהה דפוסים תוך איתור מידע רלוונטי. מימין: מוטי לוי, מנהל מוצר  OPNET  ב-NessPRO; רן כהן, מנהל קו מוצרים ותהליכי מכירות ב-NessPRO; וחיים בן שוהם, ראש צוות יישום ב-NessPRO

במסגרת הביתנים שהוקמו בצמוד לכנס, הוצגו גם Novell ,SUSE ו-NetIQ. בתמונה: רואי חשבון מ-NessPRO, מנהל שותפים וטכנולוגיות ב-NessPRO של שלוש החברות המיוצגות, מציג את המוצרים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים