קומפליט תטמיע SAP Business One בסאפיינס בפרויקט בהיקף שני מיליון שקלים

הפרויקט, שיחל בחודש הקרוב ויסתיים עוד ברבעון הנוכחי, יכלול הטמעת מערכת שתשרת כ-40 משתמשים ● היא תאפשר לסאפיינס ניהול מיטבי ודיווח בזמן אמת בכל ההיבטים העסקיים והפיננסיים של הפרויקטים שהחברה מנהלת ● הפתרון אף ישמש את החברה לאיחוד דו"חות כספיים ולסטנדרטיזציה מלאה של התהליכים והשפה בארגון

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס

קומפליט פתרונות עסקיים (Complete) תטמיע מערכת ERP מסוג SAP Business One בסאפיינס מקבוצת פורמולה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על שני מיליון שקלים.

סאפיינס, הנסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב, היא ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשווקים פיננסים עם התמקדות בביטוח. יש לה יותר מ-800 עובדים ולמעלה מ-100 לקוחות – ארגונים פיננסיים בעולם. היא פועלת בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.

פרויקט יישום SAP Business One בסאפיינס יחל בחודש הקרוב ויסתיים עוד ברבעון הנוכחי. המערכת תשרת כ-40 משתמשים ותאפשר לסאפיינס ניהול מיטבי ודיווח בזמן אמת בכל ההיבטים העסקיים והפיננסיים של הפרויקטים שהחברה מנהלת. הפתרון אף ישמש את החברה לאיחוד דו"חות כספיים ולסטנדרטיזציה מלאה של התהליכים והשפה בארגון.

במסגרת הפרויקט תוטמע בסאפיינס גם ProjectManagement – מערכת ייעודית לניהול פרויקטים ובילינג, שתספק לה פתרון מלא לניהול פרויקטים כתהליך ליבה של הארגון, כולל ניהול החיובים והגבייה מלקוחות.

לדברי רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, "החלטנו להטמיע מערכת מתקדמת, כדי לתמוך בגידול המואץ של החברה ובבסיס לקוחותיה המתרבה. זו תיתן לנו מענה מלא לניהול פרויקטים, כולל ההיבטים השונים של ניהול כספים, בילינג, סטנדרטיזציה של תהליכים ושל דו"חות. הפתרון יספק לנו את היכולות והגמישות הדרושות לנו כארגון גלובלי שמעוניין להמשיך ולצמוח".

משה גז, מנכ"ל קומפליט, ציין שיישום מערכת ה-ERP בסאפיינס ינוהל בשלבים, כאשר בכל שלב ייושם אשכול חברות. "נבצע רול-אאוט של הפתרון בכל אתרי הפעילות של סאפיינס, הפרושים בתשע מדינות מחוץ לישראל, וכמובן שבחברה האם. בתום הפרויקט יהיו בקבוצת סאפיינס שפה משותפת, תהליכים אחודים ועדכונים אוטומטיים, בנוסף ליכולות מתקדמות לניהול פרויקטים ובילינג", אמר גז.

רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ (SAP) ישראל, אמר ש-"סאפיינס נמצאת במומנטום המאפשר לה להרחיב את פעילותה ולהתבסס כספקית עולמית מובילה של פתרונות תוכנה ושירותים. הבחירה בפתרון גלובלי וטכנולוגי זה תתמוך במומנטום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים