גוגל לא תשנה את מדיניות הפרטיות בקשר למשקפיים

החברה הודיעה במכתב ששלחה לחברי קונגרס, כי "לא מתוכננים שום שינויים במדיניות הפרטיות של גוגל הקשורים למשקפיים" ● בקונגרס הביעו אכזבה מהתשובה של גוגל וטענו, כי "שאלות רבות שהעלינו לא נענו במידה מספקת וכמה לא נענו כלל" ● לדברי חבר הקונגרס ג'ו ברטון, "טכנולוגיה חדשה מעין זו יכולה גם לשנות נורמות חברתיות וחיוני שהפרטיות תהיה מובנית בתוך המכשיר"

משקפי גוגל (Google) אולי ישנו את העולם, אבל מה שלא ישתנה הוא מדיניות הפרטיות הכללית של ענקית האינטרנט, למרות השאלות הרבות העולות מהם.

גוגל הודיעה במכתב לחברים בקונגרס האמריקני, כי "לא מתוכננים שום שינויים במדיניות הפרטיות של גוגל הקשורים למשקפיים". המכתב של גוגל בא בתשובה לפנייה של חברי קונגרס, שביקשו מהחברה לספק להם יותר פרטים על המשקפיים ועל ההשלכות הנובעות מהן על פרטיות המשתמשים.

בחודשים האחרונים העלו קבוצות רבות של לוחמי פרטיות דאגות בקשר לטכנולוגיה שמציעים משקפי גוגל. הדאגות העיקריות הן צילום אנשים ללא ידיעתם ברחוב ובמקומות בילוי, וזיהוי פנים. החברה הודיעה בקשר לכך, כי לא תאפשר זיהוי פנים באמצעות המשקפיים עד שתוסדר הגנה טובה בנושא.

חברים בקונגרס הביעו אכזבה מתשובתה החלקית של גוגל. "שאלות רבות שהעלינו לא נענו במידה מספקת וכמה לא נענו כלל", ציין חבר הקונגרס ג'ו ברטון בהצהרה שפרסם. "למשקפי גוגל יש פוטנציאל לשנות את הדרך שבה אנשים מתקשרים. טכנולוגיה חדשה מעין זו יכולה גם לשנות נורמות חברתיות. חשוב שיישמרו זכויות של אנשים וחיוני שהפרטיות תהיה מובנית בתוך המכשיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים