לקראת 4 ביולי: מחאה רחבה ברשת על תוכנית המעקב PRISM

ארגוני זכויות אזרח ואלפי אתרי אינטרנט מתכננים למחות מחר (ה'), יום העצמאות של ארצות הברית, נגד תוכנית המעקב השנויה במחלוקת ● לפי התכנון, האתרים יעלו דפי מחאה נגד המעקב ויפרסמו את הטקסט של התיקון הרביעי לחוקה של ארצות הברית, תחת הסיסמה Restore the Fourth ● בין האתרים שישתתפו במחאה: Reddit, בו נולדה היוזמה למחאה, WordPress ומוזילה

קואליציה רחבה של ארגוני פעילים למען זכויות האזרח ואלפי אתרי אינטרנט בארצות הברית מתכוונים למחות ביום העצמאות של המדינה, שחל מחר (ה'), 4 ביולי, נגד תוכנית המעקב PRISM של הסוכנות האמריקנית לביטחון לאומי (NSA).

לפי התכנון, האתרים יעלו דפי מחאה נגד המעקב השנוי במחלוקת ויפרסמו את הטקסט של התיקון הרביעי לחוקת ארצות הברית, תחת הסיסמה Restore the Fourth. האתרים שישתתפו במחאה כוללים, בין השאר, את Reddit, בו נולדה היוזמה למחאה, WordPress ומוזילה (Mozilla). כן מתכננים המארגנים הפגנות בשורה של ערים בארצות הברית, בהן ניו-יורק, לוס אנג'לס, וושינגטון וסן פרנסיסקו.

השחקן ג'ון קיוזאק תהה במסיבת העיתונאים שבה הוצגה היוזמה: "כמה זמן עוד יוכלו אנשים רציונליים לקבל את השימוש בטרור כהצדקה ותירוץ לעוצמה אין סופית של המדינה? מדוע רבים כל כך בממשל, בעיתונות, במעמד האינטלקטואלי, חוששים מציבור מיודע?"

לא ניתן היה לקבל תגובה מ-NSA וממשרדו של מנהל המודיעין של ארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים