הערכות: HTC ואפל ישיקו מכשירי מיני במהלך הרבעון השלישי של השנה

היצרנית הטיוואנית לא פרסמה את פרטיו של ONE מיני, אולם לפי הדיווחים יכלול המכשיר מסך 4.3 אינץ', מערכת אנדרואיד 4.2 ומערכת שמע משופרת ● אפל תשיק מכשיר מיני משלה במהלך החודשיים הקרובים ● יצרניות נוספות, כמו לנובו והוואווי, ישיקו גם הן מכשירי מיני במהלך השנה

דגם ONE מיני של HTC צפוי להגיע לשווקים ברבעון השלישי של השנה – כך לפי שמועות שפורסמו באתר DigiTimes. הערכות נוספות הן שהגלקסי S4 מיני של סמסונג (Samsung), שנחשף באחרונה על ידי הענקית הקוריאנית במהלך אירוע שקיימה בלונדון, יושק אף הוא בארצות הברית באותו הזמן.

פרטיו של מכשיר המיני של HTC, לעומת זאת, עדיין לא ידועים בוודאות, חרף שמועות אינספור המופצות עליו ברשת. לפי הדיווחים, הנסמכים על יצרנים משרשרת הייצור בטיוואן, המכשיר יהיה בעל מסך של 4.3 אינץ' באיכות HD וברזולוציה של 1,280 על 720 פיקסלים, עם מערכת שמע משופרת ומערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2 Jelly Bean. לפי השמועות, ייתכן שהוא לא יכיל את מעטפת ה-Sense 5 של HTC, ואף לא יכלול מעבד ארבע-ליבתי.

באתר DigiTimes פורסם בנוסף, כי גם אפל (Apple) תשיק מכשיר מיני מוזל משלה ברבעון השלישי. יצרניות נוספות, כמו לנובו (Lenovo) והוואווי, ישיקו מכשירי מיני במהלך השנה.

נראה שליצרניות יש כמה סיבות להשיק בשווקים מכשירי מיני. הראשונה היא השמועה העקשנית שאפל עומדת להשיק מכשיר מוזל, ומבחינתן הן מתכוננות כבר מראש לתחרות מולו. סיבה נוספת היא סמסונג, שרוכבת על גל ההצלחה של מכשיר הדגל שלה לייצור מכשירי מיני מוזלים. וסיבה שלישית – בעולם יש עוד כמה מיליארדי אנשים במדינות מתפתחות שרק עכשיו מתחילים להיכנס לתחום הסמארטפונים, והם יעד מתאים למכשירים מוזלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים