איליאנה הוניגבלום, יבמ: "המכשול הטכנולוגי המוביל – אינטגרציה לא מספקת עם מערכות הליבה"

מדובר באחד המכשולים שעומדים בפני ארגוני ה-IT בדרך לספק את היכולות הנדרשות על ידי הלקוחות, אמרה הוניגבלום, מנהלת מכירות קישוריות ואינטגרציה ביבמ אירופה ● מכשולים נוספים אותם ציינה הם "יכולת האבטחה, חוסר יכולת לנהל את המידע באופן מיטבי וחשש מביצועים נמוכים או בלתי צפויים"

"בימינו, הכול משתנה מהבסיס: הרשת בה אנחנו עובדים והטכנולוגיה, שתומכת במודלים חדשים של תקשורת וחיבור. האינטרנט נמצא בכל מקום ובכל דבר. הוא הדרך בה אנחנו מגיעים ללקוחות שלנו ומוכרים. כולם מנסים ללכוד מידע, לבדוק מה קורה בכל מקום כדי שיוכלו לקבל החלטות טובות יותר, שונות ומבדילות, שנותנות ערך מוסף. כיום, העסקות מתרחשות בכל מקום ומכל מקום ואי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, כי הכול משתנה כל כך מהר", כך אמרה איליאנה הוניגבלום, מנהלת מכירות קישוריות ואינטגרציה ביבמ (IBM) אירופה. היא דיברה בכנס הקישוריות והאינטגרציה, שנערך בבית יבמ בפתח תקווה.

לדבריה, עומדים בפני ארגוני ה-IT כמה מכשולים בדרך לספק את היכולות הנדרשות על ידי הלקוחות שלהם, בין אם מדובר במנהל, עובד או לקוח סופי. "המכשול הטכנולוגי המוביל הוא אינטגרציה לא מספקת עם מערכות הליבה", ציינה. "כמו כן, במקום גבוה נמצאת יכולת האבטחה, שמטרידה רבים. בין המכשולים הבולטים שעומדים בפני ארגוני ה-IT נמצאים גם ניהול לא מספק של המידע ויתירה מכך, חוסר יכולת לנהל אותו היטב. כמו כן, קיים חשש מביצועים נמוכים או בלתי צפויים".

"דבר נוסף שצריך להתחיל להתייחס אליו, והרבה יותר מזה, הוא השילוב של ה-'אינטרנט של הדברים'. לא מדובר רק על מה שקורה ברשת וזה לא רק שיתוף מכשירים, אלא מה שקורה בכל נקודה ונקודה", אמרה הוניגבלום.

היא הוסיפה, כי יש לחטיבת התוכנה של יבמ את התשובות לאתגרים הללו. "אנחנו פועלים לעזור להשתמש בהזדמנויות הללו שפורצות בשוק. כיום אנחנו מדברים על קישוריות מובייל ועל M2M, בעולם בו קצב השינויים מהיר והעסק צריך להיות בעל יכולת תגובה מהירה. ביצוע האינטגרציה לתשתית שלנו נעשה מבלי לפגוע בפעולה ובעבודה היום יומית".

מתיו גולבי-קירק, מהנדס בחטיבת התוכנה של יבמ באירופה"אנחנו מנסים לתת לארגון יכולת חיזוי וכן לכידה של תזרימי מידע בזמן אמת לצורך ניתוח של Big Data", הוסיפה הוניגבלום. "אנחנו אוספים ביחד את המידע מכמה מקורות, במהירות, וזה מאפשר להגיע לתובנות חדשות. כך ניתן להיות צעד אחד קדימה, בעולם בו מקורות המידע והכלים מורכבים יותר ומציעים מידע יותר רחב".

מערכת חדשה של יבמ
מתיו גולבי-קירק
הציג בכנס את גרסה 9 של IBM Integration Bus, השם החדש שנתנה החברה למוצר WebSphere Message Broker שלה. גולבי-קירק, מהנדס בחטיבת התוכנה של יבמ באירופה, הראה כיצד המערכת מאפשרת לנהל עומסי ותזרימי עבודה, לנתח את הביצועים באופן ויזואלי בדפדפן ולבצע אינטגרציה של תהליכי ניהול עסקיים וחוקים שנקבעים על ידי העסקים, שמגדירים את הצרכים מן המערכת.

לדבריו, "מדובר במוצר שמאפשר ביצוע פשוט ופרודוקטיבי של מגוון פתרונות אינטגרציה ומספק את היכולת ליצור פתרונות מותאמים, אם עולה הצורך. הוא מתחבר למגוון רחב של מערכות שונות, כולל כאלה שהן חלק בלתי נפרד מהתעשייה לצד מערכות בהתאמה אישית. תכונה חשובה נוספת של המוצר היא היכולת לבנות בסופו של דבר פלטפורמת קישוריות נייטרלית מבחינה טכנולוגית. לכן, היא עובדת על המגוון הרחב ביותר האפשרי של חומרה, תוכנה וסביבות וירטואליות".

בהמשך הראה גולבי-קריק כיצד יש לבצע את ההמרה מגרסאות קודמות של Message Broker לגרסה החדשה של המערכת ואז הציג את החלקים השונים שלה בעבודה, החל ממעקב ויזואלי אחר ביצועי וניתוחי המערכת ועד לשליטה באינטגרציה של יישומים באמצעות קביעת מדיניות מותאמת.

"בסופו של דבר, המטרה של המערכת היא לאפשר קישוריות ואינטגרציה באופן קל יותר", אמר. "היא עושה זאת באמצעות אספקה של כמות אפשרויות ויכולות חיבור שאין לה השוואה, תוך שהיא מספקת ביצועים מובילים עבור מגוון רחב של תרחישים אפשריים. כמו כן, התפעול שלה פשוט ולא מוריד מהעוצמה של הנתונים שהמערכת מספקת", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים