המרכז הבינתחומי הרצליה הטמיע פתרון Wi-Fi של Ruckus Wireless בהיקף מאות אלפי שקלים

בפרויקט שהסתיים לאחרונה, החליפו אנשי מערכות המידע והטכנולוגיה של המרכז את התשתית הקיימת, ביחד עם גטר-טק הישראלית המייבאת את פתרונות Ruckus Wireles לישראל ● מייק ריי, מנמ"ר המרכז הבינתחומי: "המערכת משרתת היטב למעלה מ-6000 סטודנטים, מהם כ-1,500 סטודנטים המחוברים בו-זמנית באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים" ● חנוך פורת, מנהל תחום תקשורת, בגטר-טק: "למוסדות להשכלה גבוהה, דוגמת המרכז הבינתחומי, יש צורך בהתאמת מערכת שתיתן מענה לאפליקציות חינוכיות ואינטראקטיביות באיכות גבוהה ופעילות רציפה"

אגף מערכות מידע וטכנולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה הטמיע את פתרון ה-Wi-Fi של Ruckus Wireless האמריקנית, שאת פתרונותיה מייבאת לישראל גטר-טק, המתמחה בפתרונות תשתית ותמיכה לתחום המיחשוב, התקשורת, ההדפסה והאלקטרוניקה (ICT). היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים.

הפרויקט החל כפיילוט ולאחר תקופת הרצה, שבה הוכחה התאמתו לצרכי המרכז הבינתחומי, בוצעה ההטמעה המלאה, שהסתיימה לאחרונה. פתרון ה-Wi-Fi שהוטמע החליף את התשתית הקיימת במרכז, ואת ההטמעה ביצעה מחלקת תשתיות של אגף מערכות מידע וטכנולוגיה, בשיתוף עם חברת גטר-טק.

מייק ריי, מנמ"ר המרכז הבינתחומי אמר, כי "במסגרת הפרויקט ניתן כיסוי אלחוטי לכל רחבי הקמפוס, והמערכת משרתת היום היטב למעלה מ-6000 סטודנטים, מהם כ-1,500 סטודנטים המחוברים בו-זמנית באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים. הפתרון של Ruckus Wireless הוזיל משמעותית את תקורות הניהול, את ההוצאות השוטפות, ומהווה תשתית חזקה ויציבה לאפליקציות חינוכיות ואינטראקטיביות".

"למוסדות להשכלה גבוהה, דוגמת המרכז הבינתחומי, יש צורך בהתאמת מערכת שתיתן מענה לאפליקציות חינוכיות ואינטראקטיביות באיכות גבוהה ופעילות רציפה. הפתרונות שלRuckus Wireless, אותם אנו מביאים לישראל, נותנים מענה גם לצרכים אלה", אמר חנוך פורת, מנהל תחום תקשורת, בגטר-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים