תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מנהל מרכז החדשנות של סיטי בישראל: "סיטי הקימה כאן מרכז חדשנות בשל היצירתיות והמקוריות של ישראל"

מרכז החדשנות של סיטי בישראל מעסיק כיום קרוב ל-50 אנשי תוכנה, חוקרים ומתמטיקאים; מנהל המרכז צופה גידול של 100% בתקופה הקרובה

07/07/2013 15:27

בדצמבר 2010 ביקר בישראל מנכ"ל סיטי העולמי, לרגל יום הולדתו העשירי של הסניף הישראלי. לא עברו שלוש שנים מאז אותו ביקור וסיטי הפכה לשחקן משמעותי בתעשיית ההיי-טק בארץ. מעבדת החדשנות שהוקמה בעקבות אותו ביקור נמצאת בשלבי גיוס מאסיביים וכבר היום מעסיקה כחמישים אנשי תוכנה, חוקרים ומעצבי ממשק כשהמטרה היא להוביל בתחום הטכנולוגיה הפיננסית (פינטק).

באחרונה אף קיבל המרכז מהנהלת הבנק את המשימה להקים מעבדה גלובלית לכרייה ועיבוד מורכב של מידע פיננסי. המעבדה ממנפת את כמויות המידע העצומות שאוגר הבנק למתן כלים ליועצי הבנק במסגרת הייעוץ ללקוחותיהם בעולם, כמו גם לאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות ולצמצום עלויות. תחומים נוספים שבהם מתמקד המרכז הם פיתוח אפליקציות מובייל מתקדמות, מנועי חישוב סיכונים ומסחר אוטומטי (אלגו).

"סיטי החליטה להקים את מרכז החדשנות שלה, אחד משלושה מרכזים עולמיים, דווקא בישראל והוא זה שצפוי להיות הגדול ביותר" אומר לירון וורמן, מנהל המרכז בארץ. "הסיבה שבחרו להקים אותו כאן היא לא עלויות נמוכות כמובן, אלא תכונות שמאפיינות את הפיתוח הישראלי – חדשנות, יזמות, יצירתיות, מקוריות וכמובן, שיתוף פעולה עם התעשייה המקומית".

וורמן מדגיש את השאיפה של המרכז לגייס מגוון גדול של אנשים הבאים מרקעים ותחומי עניין שונים. "אנחנו לא רוצים לגייס רק אנשים עם רקע פיננסי או טכנולוגי, כי את ההכשרה הם ממילא יקבלו אצלנו". העובדים המגוייסים אינם שייכים בהכרח לתעשייה הפיננסית והם מכניסים רעננות וחשיבה יצירתית וחדשנית – "למרכז שרוצה להוביל את הפרויקטים החדשניים ביותר עבור ארגון המעסיק מעל רבע מיליון עובדים בכ-160 מדינות בעולם, זוהי חשיבה הכרחית".

אירועים קרובים