גוגל משלמת ל-Adblock Plus כדי שלא יחסום את המודעות שלה

החברה משלמת כדי להיכלל ב-"רשימה לבנה" של חברות וארגונים שאת המודעות שלהם Adblock Plus לא מסנן ● הרשימה מהווה מקור הרווח של חברת Eyeo, שעומדת מאחורי התוסף ● ב-Eyeo ובגוגל סירבו להגיב

גוגל (Google) רוצה שתראו את המודעות שלה בכל מחיר, ומוכנה לשלם על כך: האתר האוסטרי Horizont Online, שעוסק בפרסום ומדיה, דיווח שהחברה משלמת כדי להיכלל ב-"רשימה הלבנה" של התוסף Adblock Plus, במטרה שלא יחסום את המודעות שלה.

Adblock Plus הוא אחד התוספים הפופולריים ברשת לחסימת פרסומות. יכולת החסימה שלו מאפשרת למי שמתקין אותו ליהנות מחוויית גלישה מהירה ונקייה יותר. עם זאת, התוסף מכיל "רשימה לבנה", שהמודעות של החברות והארגונים שנמצאים בה ממשיכות להיות מוצגות לגולש גם לאחר שהוריד את התוסף.

החברות והארגונים שנמצאים ברשימה משלמים עבור זאת ל-Eyeo, החברה שעומדת מאחורי Adblock Plus, שזהו מקור הרווח שלה. היא אף מציגה את הנושא בדף התשובות לשאלות חוזרות (FAQ) שלה. על פי החברה, כך היא מממנת את התחזוקה של רשימת הפרסומות שהיא חוסמת.

ב-Eyeo ובגוגל סירבו להגיב. את התוסף ניתן להוריד עבור פיירפוקס (Firefox) ומחנות היישומים של כרום (Chrome).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל

    אני משתמש ב Adblock ולא Adblock plus = הבדל שמיים וארץ גם באיכות וגם באמינות!! לסמוך על חברה למטרה כזו זה כמו לתת לחתול לשמור על החלב Adblock מפתוחת על אדם פרטי שמסתמך על תרומות החיסרון היחיד בו שהוא לא זמין לפייפוקס ואקספלורר = כרום לוקח את שניהם באתרים עתירי פלאש אז זה מספיק!

אירועים קרובים