ראש ה-FBI לשעבר: "נזקם של האקרים ולוחמי סייבר עלול להיות גדול מאירועי ה-11 בספטמבר"

"הפוטנציאל להשמדה המונית במונחי נפש ורכוש תלוי אך ורק ביכולת למנוע את הצלחת ההאקרים בחדירה ובהשתלטות על רשתות המיחשוב והתקשורת של התשתיות הקריטיות", אמר לואיס פרי, ששימש בתפקיד עד שבועות ספורים לפני ה-11 בספטמבר ● לדבריו, פקידי המודיעין בארצות הברית חייבים לעשות עבודה טובה יותר בניתוח הררי הנתונים האינטרנטיים, הטלפוניים והפיננסיים, "על מנת לסכל את פעילותם של מחבלי הסייבר של מחר"

"ההאקרים מנסים להשתלט על עמדות מפתח בתשתיות הלאומיות הקריטיות של ארצות הברית ולהפילן. נזקם עלול להיות רב יותר מאשר אלה של פיגועי הטרור ב-11 ספטמבר 2001", כך אמר לואיס פרי, ראש ה-FBI לשעבר.

פרי, ששימש בתפקיד עד שבועות ספורים לפני ה-11 בספטמבר, אמר כי אם מערכות IT השולטות בתחנות חשמל, בתחבורה הימית והאווירית וברמזורים בערים תיפגענה, או ישתלטו עליהם ההאקרים – הדבר יכול להביא למצב של מוות של אזרחים רבים. "הפוטנציאל להשמדה המונית במונחי נפש ורכוש תלוי אך ורק ביכולת למנוע את הצלחת ההאקרים בחדירה ובהשתלטות על רשתות המיחשוב והתקשורת של התשתיות הקריטיות".

לדברי פרי, פקידי המודיעין בארצות הברית חייבים לעשות עבודה טובה יותר בניתוח הררי הנתונים האינטרנטיים, הטלפוניים והפיננסיים, "על מנת לסכל את פעילותם של מחבלי הסייבר של מחר". "באופן מסורתי, אנשים חושבים שאיום הסייבר מתבטא בכך שמישהו גנב את זהותם או את מספר כרטיס האשראי שלהם. זו ראייה ורודה המגמדת את פוטנציאל הטרור הקיברנטי האמיתי", אמר.

הוא הוסיף, כי "אל לאנשים להיות שאננים רק בגלל שהתקפות ההאקרים על מגזרי הממשלה והעסקים לא הצליחו במידה כזו שנגרם מוות באופן ישיר – עד כה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים