בזק יצאה בתוכנית שמאפשרת לגלוש חינם ולדבר בעלות שיחה מקומית גם בחו"ל

שירות השיחה אפשרי רק במקומות שיש בהם Wi-Fi והגלישה חינם ניתנת רק ללקוחות שהצטרפו למיזם בזק Bezeq free wi-fi ● הגלישה חינם אפשרית עד סוף ספטמבר, לחודש לכל היותר, והיא פרי הסכם אליו הגיעה בזק עם חברת iPass ● אפליקציית השיחות מחו"ל בעלות שיחת בזק מקומית מאפשרת לבצע שתי שיחות בו זמנית ובמידה שאין מענה, היא עוברת ישירות למחשב והלקוח יוכל לקבל אותה בכל מקום בו הוא נמצא

בזק יצאה בתוכנית לקראת חופשת הקיץ, בה נוסעים מאות אלפי ישראלים לחו"ל, שתאפשר להם גלישה באינטרנט ללא עלות ושיחה מרחבי העולם בעלות שיחה מקומית בלבד מקו הבזק הקבוע שלהם. עם זאת, שירות השיחה אפשרי רק במקומות שיש בהם Wi-Fi והגלישה חינם ניתנת רק ללקוחות שהצטרפו למיזם Bezeq free wi-fi.

אפשרות הגלישה חינם גם בחו"ל לחברי רשת האינטרנט החברתי-ציבורי של בזק ניתנת בעקבות הסכם נדידה אליו הגיעה החברה עם iPass. ההטבה בתוקף עד סוף ספטמבר וניתנת לתקופה של חודש לכל היותר. הגלישה הינה ללא מגבלות נפח ומתאפשרת במעל למיליון נקודות אלחוטיות ציבוריות ברחבי העולם. השירות זמין במרבית שדות התעופה, באלפי בתי מלון ובמאות אלפי אתרים תיירותיים. ניתן להיכנס לאתר iPass ולבדוק את פריסת הנקודות הזמינות הקרובות באזור אליו נוסעים. בנוסף, מציין האתר את פרטי הנקודה, בכלל זה באיזה סוג מקום מדובר ומה שם הרשת בו.

ההצטרפות לשירות נעשית באמצעות הרשמה באתר, שלאחריה מקבל הלקוח אי-מייל שמכיל את כל הפרטים הדרושים לשם השימוש בשירות ומדריך המתאר את הצעדים הנחוצים להתקנת האפליקציה שמאפשרת את הגלישה והפעלתה. האפליקציה, ipass Open Mobile, זמינה למחשבים ניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים – iPhone ,iPad וכל המכשירים הפועלים באמצעות אנדרואיד (Android).

האפליקציה שבאמצעותה יכולים בעלי קו בזק לדבר ממנו מכל מקום בעולם בו הם נמצאים בעלות שיחה מקומית קרויה Bphone. הורדת האפליקציה והשירות הם בחינם, והיא מאפשרת הוצאת וקבלת שיחות לכל יעד ומכל יעד, בתעריפי בזק הרגילים, ניהול רשימת אנשי קשר, ניהול יומן שיחות ושליחת הודעות SMS. ניתן לבצע שתי שיחות בו זמנית, גם מהבית וגם מהמחשב, בזהות אותו המספר. במידה שאין מענה בבית לאחר ארבעה צלצולים עוברת השיחה ישירות למחשב והלקוח יוכל לקבל אותה בכל מקום בו הוא נמצא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים