מיקרוסופט תפסיק את שירות MSN TV ב-30 בספטמבר

הסיבה להפסקת השירות היא, לפי מיקרוסופט, האמצעים הרבים לגלישה באינטרנט שנוספו מאז השקת השירות ● לעומתה, אפל וסמסונג דווקא ממשיכות להשקיע בתחום ● הלקוחות יוכלו לגשת לאי-מיילים עם שם המשתמש הישן שלהם באאוטלוק ותכנים פרטיים שלהם יישמרו ב-SkyDrive

מיקרוסופט (Microsoft) תפסיק את שירות MSN TV, שמאפשר לגלוש באינטרנט באמצעות הטלוויזיה, ב-30 בספטמבר השנה. הסיבה לכך, לפי החברה, היא האמצעים הרבים לגלישה באינטרנט שנוספו מאז השקת השירות.

MSN TV הוא פרי רכישה שביצעה ענקית התוכנה ב-1997, אז היא קנתה את WebTV Networks תמורת 425 מיליון דולרים. מיקרוסופט ביצעה את הרכישה בשל טכנולוגיית הממירים של הנרכשת, שאפשרה למשתמשים לחבר באמצעותה את האינטרנט לממיר. מאוחר יותר היא השיקה את השירות בשם החדש, יחד עם גרסה חדשה ותכונות נוספות, שנקראו MSN TV 2.

"מאז, הרשת המשיכה להתפתח בקצב עוצר נשימה, ויש כבר דרכי גישה רבות חדשות לאינטרנט", דיווחה מיקרוסופט בפוסט באתר הרשמי של החברה. "בהתאם לכך, עשינו את ההחלטה הקשה לסגור את שירות MSN TV ב-30 בספטמבר השנה".

בניגוד למיקרוסופט, אפל (Apple) דווקא מחפשת דרכים להציע יותר תוכן בטלוויזיה הביתית באמצעות ממיר Apple TV שלה, ונראה שגם סמסונג (Samsung) מתכננת להיכנס לתחום, לאחר שרכשה באחרונה את בוקסי הישראלית.

לקוחות MSN TV יוכלו לגשת לאי-מיילים שלהם עם חשבון המשתמש הישן ב-Outlook.com ותכנים פרטיים שלהם, כמו אלבומים, יישמרו ב-SkyDrive – שירות האחסון בענן של מיקרוסופט.

החברה מאפשרת ללקוחות להחזיר את קופסאות הממירים או להשאיר אותן ברשותם, כדי שיוכלו להשתמש בהן לגישה לתכנים באמצעות המחשב ברשת הביתית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים