מטריקס שדרגה את תשתיות המיחשוב של בית הדפוס גרפוליט ברבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, שארך כשבועיים, שודרגו תשתית ה-Hyper-V של מיקרוסופט מגרסת 2008 לגרסת 2012 וסביבת ה-Exchange מגרסת 2003 לזו של 2013 ● כמו כן, שודרגה סביבת ה-Active Directory ממהדורת 2003 לזו של 2010

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט לשדרוג תשתיות המיחשוב בבית הדפוס גרפוליט. הפרויקט נועד לענות על הצורך של בית הדפוס הגדול ביותר בארץ לתמוך בגידול הפעילות התפעולית שלו ובנפחי המידע. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ברבע מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, שארך כשבועיים, שודרגו תשתית ה-Hyper-V של מיקרוסופט (Microsoft) מגרסת 2008 לגרסת 2012 וסביבת ה-Exchange מגרסת 2003 לזו של 2013. כמו כן, שודרגה סביבת ה-Active Directory ממהדורת 2003 לזו של 2010.

לדברי דודי טוכפלד, מנהל תחום מיקרוסופט ופרויקטים בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, "הפרויקט יאפשר לגרפוליט להשיג ניהול מרכזי ויעיל של המידע, תמיכה בגידול תשתיות המיחשוב בעתיד ואפשרות חיבור מרחוק למערכות הייעודית של בית הדפוס מכל מקום, לרבות מהתקנים סלולריים. בכך, משיג בית הדפוס חווית משתמש טובה יותר לעובדי הארגון לצד יכולת שרידות גבוהה יותר של המידע שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים