תוכן שיווקי

דטה טק פתרונות מתקדמים נבחרה כמפיץ המצטיין של סיסקו לשנת 2013

08/07/2013 16:40

דטה טק פתרונות מתקדמים מקבוצת רפק תשתיות ותקשורת נבחרה כמפיץ המצטיין של סיסקו בישראל לשנת הכספים 2013, במסגרת אירוע ה-Partnet Summit השנתי של חברת סיסקו, שנערך בתחילת חודש יוני בבוסטון.

לדברי חץ ברקוביץ, סמנכ"ל חטיבת תקשורת בדטה טק: "זוהי השנה החמישית ברציפות שאנו זוכים בפרס יוקרתי זה. אנו גאים מאד על שנבחרנו שוב כמפיץ המצטיין של סיסקו בישראל ועל שיתוף הפעולה הפורה שלנו עם צוות השיווק והמכירות המקומי של סיסקו בישראל. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל הלקוחות והשותפים שלנו בישראל על עבודה מאומצת ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר, הכוללת הצלחות משותפות רבות בפרויקטים מורכבים במגזרים השונים. הצלחות אלו הן שהעניקו לנו את הזכייה בפרס יוקרתי זה שנה נוספת".

באירוע השותפים השנתי של חברות דטה טק וסיסקו אשר נערך בקריפטון חולקו פרסים בקטגוריות שונות לשותפי ה-2Tier המצטיינים של סיסקו בישראל. השותפים המצטיינים לשנת הכספים 2013 הם חברות: אואזיס, טובינט, פיורפיק, ווי, אינפורמט, אומניטק ומטריקס.
לדברי חץ ברקוביץ "כמפיץ של סיסקו בישראל אנו עומדים יחד עם השותפים שלנו בפני אתגרים גדולים בכל הנוגע לשינויים הדינאמיים מאד המתחוללים בתעשיית ה-IT הן ברמה עולמית והן ברמה המקומית. הדרישות מאיתנו כמפיץ של סיסקו אינן רק בתחום הלוגיסטי והפיננסי אלא הרבה מעבר לכך. במהלך השנה האחרונה ביצענו הכשרות טכנולוגיות ברמה גבוהה לצוות המכירות המקומי שלנו בדטה-טק, ביצענו הדרכות טכניות ושיווקיות רבות למשווקים, הקמנו מעבדה להדגמה של מוצרי סיסקו עם מגוון מוצרים חדשים, אנו מציעים למשווקים של סיסקו שירותי פריסייל ועזרה באיפיון הנדסי של פרוייקטים מורכבים ברמה הגבוהה ביותר, ומעל לכל אנו רואים בלקוחות שלנו שותפים אמיתיים בעלי ערך מוסף לעסקים שלנו.

בתמונה: ליאור גולדגרבר - מנהל השותפים העסקיים בסיסקו ישראל, מעניק לחץ ברקוביץ - סמנכ"ל חטיבת תקשורת בדטה טק את פרס המפיץ המצטיין של סיסקו לשנת 2013 לדברי ליאור גולדגרבר, מנהל השותפים העסקיים בסיסקו ישראל, ”סיסקו פועלת בשוק תחרותי,  מאתגר ודינאמי במיוחד בו מתחוללים שינויים בקצב מסחרר. במהלך שלוש השנים האחרונות הראנו צמיחה מרשימה מאד בהכנסות ובאחוזי חדירה גבוהים ללקוחות עם פתרונות מבוססי ארכיטקטורה. כיום אנו היצרן היחיד המציע פתרונות מבוססי ארכיטקטורה, המשלבים בצורה מושלמת את קווי המוצרים שלנו – וזה מבדל אותנו על פני המתחרים. הארכיטקטורות שמציעה סיסקו מאפשרות  ללקוחות התמודדות קלה יותר עם האתגרים העסקיים של היום ומחר".

עוד הוסיף גולדגרבר, כי "סיסקו רואה בשותפי ה- 2Tier נדבך חשוב ביותר להצלחת עסקיה בישראל בעיקר בסגמנט ה-Mid Market. במהלך השנה האחרונה סיסקו המשיכה לפתח  מגוון  תוכניות חדשות לשותפיה המאפשרות להם התמקדות גבוהה יותר בלקוח.

אירועים קרובים