אפל שחררה גרסת בטא שלישית של iOS 7

הגרסה השלישית כוללת תיקונים לקראת השקה של באגים שהתגלו ברכיבים Messages ,iCloud ו-AirPlay ● על פי ההערכה, נותרה לאפל לא מעט עבודה עד ההשקה של iOS 7 לציבור הרחב, שכן מפתחים מדווחים שיש עוד לא מעט באגים ביישומים שונים, ובכלל זה בדפדפן ספארי, המשולב בה

אפל (Apple) שחררה אתמול (ב') גרסת בטא שלישית של מערכת ההפעלה iOS 7, שבועיים בלבד לאחר ששחררה למפתחים את גרסת הבטא השנייה שלה. הגרסה השלישית כוללת תיקונים לקראת השקה של באגים שהתגלו ברכיבים Messages ,iCloud ו-AirPlay.

מפתחים עם חשבון תקף באתר אפל יכולים להוריד את הגרסה על מנת לפתח יישומים תואמים ל-iOS 7 לקראת ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה, שצפויה בסתיו הקרוב. על פי ההערכה, נותרה לאפל לא מעט עבודה עד ההשקה לציבור הרחב, שכן מפתחים מדווחים שיש עוד לא מעט באגים ביישומים שונים, ובכלל זה בדפדפן ספארי (Safari), המשולב ב-iOS 7.

מנכ"ל אפל, טים קוק, אמר בוועידת המפתחים WWDC שנערכה בחודש שעבר, כי iOS 7 מייצגת את "השינוי הגדול ביותר שעברה iOS מאז ההשקה של מכשירי iPhone מהדור הראשון".iOS 7 תוצע עבור מכשירי iPhone 4 ומחשבי iPad 2 ומעלה, וכן עבור iPad mini ונגנים iPod touch מדור חמישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים