ענקית הטלקום טלפוניקה מצטרפת לתוכנית המדען הראשי לשיתוף פעולה עם תאגידים רב-לאומיים

נציגי חברת הטלקומיוניזקציה החמישית בגודלה בעולם יחתמו על מזכר הבנות עם המדען הראשי, המיועד להרחיב את שיתוף הפעולה מבוסס מו"פ של החברה עם חברות טכנולוגיה חדשניות בישראל ● אבי חסון, המדען הראשי: "טלפוניקה היא תאגיד הטלקום הרביעי המצטרף לתכנית, דבר המעיד על העניין המיוחד שמגלים ענקי הטלקום העולמיים בתעשיית התקשורת והניו-מדיה בישראל"

משלחת של חברת הטלקום הספרדית טלפוניקה (Telefónica) הגיעה ארצה אמש (ב') במטרה להדק את הקשרים עם ישראל, ובתוך כך להצטרף לתוכנית המדען הראשי לשיתוף פעולה עם תאגידים רב-לאומיים.

נציגי טלפוניקה, חברת הטלקומיוניזקציה החמישית בגודלה בעולם, יחתמו על מזכר הבנות עם המדען הראשי, המיועד להרחיב את שיתוף הפעולה מבוסס מו"פ של החברה עם חברות טכנולוגיה חדשניות בישראל. טקס החתימה ייערך בלשכת המדען הראשי, אבי חסון, ובמעמד מזכיר המדינה של ספרד לענייני מסחר, חיימה גרסיה-לגאז, אשר ישהה באותה עת בישראל בראש משלחת עסקית.

הגעתם של נציגי החברה לישראל והצטרפות החברה לתכנית הם תולדה של פעילות עקבית של הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה במדריד ושל לשכת המדען. מסלול התאגידים מציע מסגרת ייחודית לשיתוף פעולה טכנולוגי בין חברות ישראליות לתאגידים רב-לאומיים. על פי ההסכם, המדען הראשי מסייע לחברה רב-לאומית באיתור טכנולוגיות ישראליות העונות לצורכי התאגיד, ומעניק תמיכה כספית למימון המו"פ הנדרש להשלמת הפיתוח. התאגיד הרב-לאומי תומך בפרויקט המשותף בסיוע שווה ערך למענק המדען, אם בהשקעה כספית ואם דרך השאלת כח אדם, ציוד פיתוח, יעוץ טכנולוגי ורגולטורי, הכוונה שיווקית, וכן הלאה. בדרך זו, עוזר התאגיד לחברה הישראלית לצמוח ופותח בפניה אפשרויות שיווק בחו"ל.

יצוין, כי עד היום חתמו 26 תאגידים רב-לאומיים על ההסכם המדובר, ביניהם אינטל (Intel), יבמ (IBM), אורקל (Oracle), ג'נרל אלקטריק (General Electric), פיליפס (Philips) וקוקה-קולה, ובאחרונה גם סיסקו (Cisco) וסאפ (SAP).

אבי חסון, המדען הראשי, אמר כי "טלפוניקה היא תאגיד הטלקום הרביעי המצטרף לתכנית, לאחר דויטשה טלקום (Deutsche Telekom) הגרמנית, BT הבריטית ו-טלקום איטליה, דבר המעיד על העניין המיוחד שמגלים ענקי הטלקום העולמיים, ובעיקר האירופיים, בתעשיית התקשורת והניו-מדיה בישראל, ועל ההזדמנויות הטכנולוגיות והעסקיות המיוחדות שהיא מייצרת עבורם. טלפוניקה היא גם התאגיד הרב-לאומי הספרדי הראשון החובר לתכנית, ויש לקוות שבעקבותיו יצטרפו למסגרת תאגידי ענק נוספים ממדינה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים