מיקרוסופט צפויה לחשוף ביום ה' תוכנית דרמטית לארגון מחדש

על פי הדיווחים, התוכנית תתמקד בשירותים וחומרה, הן עבור השוק הפרטי והן עבור השוק הארגוני ● במסגרת המהלך יתבצע סבב רחב של חילופי תפקידים, שבין הבולטים שבהם הוא מינויו של נשיא סקייפ, טוני בייטס, להיות האחראי על רכישות וקשרים עם מפתחי תוכנה

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), עתיד להציג מחרתיים (ה') את התוכנית הדרמטית לארגון מחדש של ענקית התוכנה – כך על פי ידיעה שפורסמה בבלוג AllThingsD. הערכות לגבי התוכנית מתפרסמות ברשת מזה זמן רב.

באלמר עתיד לארגן מחדש את החברה תוך התמקדות בשירותים (תוכנה) ומכשירים, הן עבור השוק של הצרכנים הפרטיים והן עבור השוק הארגוני. הוא הניח את היסודות לארגון מחדש עוד בשנה שעברה, כאשר כתב באגרת לבעלי המניות, כי "זהו עידן חדש עבור החברה שלנו".

מידיעה שפרסמה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) עולה, כי במסגרת המהלך ימונה נשיא סקייפ (Skype), טוני בייטס, להיות האחראי על רכישות וקשרים עם מפתחי תוכנה. המנהלת הממונה על חלונות (Windows), גולי לרסון-גרין, תופקד על הנדסת תוכנה ועל מכשירים בכל החטיבות של מיקרוסופט. משרה זו הייתה מיועדת לדון מטריק, מי שהיה מופקד על המשחקים בחברה, אך פרש לפני שבוע כדי לנהל את חברת המשחקים Zynga, שנקלעה לקשיים.

על ההנדסה של חלונות יופקד טרי מאיירסון, בנוסף לתפקידו הנוכחי, כמי שמופקד על חלונות פון (Windows Phone), בעוד שסטיה נדלה, שעומד כיום בראש חטיבת השרתים, ינהל חטיבה שתתמקד במיחשוב ענן ובמוצרים נוספים שמיועדים לארגונים. לפי בלומברג, קי לו, מנהל חטיבת האינטרנט, ינהל חטיבת הנדסה שתתמקד במנוע החיפוש בינג (Bing), תוכנות אופיס (Office) ויישומי סקייפ.

לא ניתן היה לקבל תגובה ממיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים