הסכם חדש בין 012-מובייל לדואר ישראל יאפשר ללקוחות להצטרף לתוכניות של חברת ה-MVNO

לקוחות דואר ישראל יוכלו מעתה להצטרף גם לשירותי Post-Paid - אלה של 012-מובייל ● בשלב זה, ניתן יהיה לעשות זאת באחד מ-60 סניפים, אולם המהלך צפוי להתרחב בעתיד לסניפים נוספים

מבצע מהיר. 012-מובייל

עד כה, לקוחות דואר ישראל לא יכולים היו להצטרף דרך החברה למסלולי ה-Post-paid שמציעות חברות הסלולר, אלא רק לרכוש כרטיסי Pre-paid של רובן. המצב הולך להשתנות בקרוב, לאחר שהחברה חתמה על הסכם עם 012-מובייל, שבמסגרתו יוכלו הלקוחות להצטרף לתוכניות של חברת ה-MVNO. מבחינת 012-מובייל, ההסכם החדש הופך 60 סניפים של דואר ישראל לתחנות מכירה שלה, ובעתיד יצטרפו להסדר סניפים נוספים.

012-מובייל היא חברת ה-Low-Cost של פרטנר, כאשר הפעילות מולה נעשית בעיקר באתר האינטרנט שלה ובכמה רשתות קמעוניות, בהן איי-דיגיטל (iDigital), אופיס דיפו (Office Depot) וטרקלין חשמל. חברת הסלולר רוכבת על תשתיות פרטנר-אורנג' ולמעשה אף מתחרה בה בתוכניות מוזלות, כאשר אורנג' מבדלת את עצמה באיכות השירות ובמועדון הלקוחות שלה.

דואר ישראל ללא ספק גוזרת קופון מכל צירוף של לקוח לחברה, אבל נראה שמבחינת פרטנר העסקה משתלמת, כי בעסקים, כמו בעסקים, כל לקוח שווה זהב, בייחוד לאור ההתפתחויות העתידיות בשוק התקשורת בארץ. כאשר יופעל השוק הסיטונאי וחברות תרצינה להציע חבילות של שירותים (סלולר, טלפון קווי, אינטרנט וטלוויזיה), מצבת הלקוחות תהיה נכס חשוב מאין כמוהו.

אורי וטרמן, מנכ"ל 012, אמר ש-"הסכם שיתוף הפעולה עם דואר ישראל הוא הזדמנות עסקית לחבור לחברה המהווה פלטפורמה לממשק עם קהלי יעד נוספים והרחבת ערוצי השיווק של 012-מובייל. מאות אלפי לקוחות הפוקדים את סניפי הדואר ימצאו נקודות מפגש עם המותג בפריסה ארצית נרחבת ותהליך ההצטרפות לשירותי הסלולר יהיה קל, נוח ומהיר".

מבחינת דואר ישראל, ציינה רותי קלנר-עקרון, סמנכ"לית השיווק, כי "כעת אנחנו מוסיפים בראשונה אפשרות לרכישת תוכניות Post-paid והצטרפות ל-012-מובייל באמצעות סניפי דואר ישראל. זוהי הרחבה של תמהיל השירותים שאנחנו מציעים לציבור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים