תוכן שיווקי

מטריקס ורד האט יקיימו קורס ייחודי בנושא BRMS – מנוע החוקה וניהול התהליכים של רד האט

הקורס יתקיים על רקע גידול במספר ההטמעות של המוצר בארץ ועניין רב מצד לקוחות נוספים של החברה בפתרון ה-BRMS

10/07/2013 15:17

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, המייצגת בישראל את פתרונות חברת רד האט, תקיים עבור לקוחותיה קורס ייחודי עם מרצה בכיר של רד האט העולמית בנושא JBoss Enterprise BRMS – מנוע החוקה וה-BPM (ניהול תהליכים עסקיים) של רד האט.

הקורס יתקיים על רקע גידול במספר ההטמעות של המוצר בארץ ועניין רב מצד לקוחות נוספים של החברה בפתרון ה-BRMS.

JBoss Enterprise BRMS, אשר דורג על ידי חברת המחקר פורסטר בין מנועי החוקה המובילים בעולם, משלב יכולות חוקה מתקדמות, יכולות BPM ו-CEP, יכולת יישום מהירה והכל בתקציב המאפשר ROI  מהיר.

הקורס ייערך בג'ון ברייס מכללת היי-טק, בין התאריכים 14-15 ליולי, ויועבר על ידי ד"ר ארנו סימון, טכנולוג ומרצה בכיר מרד האט העולמית, שהוזמן לארץ במיוחד על ידי מטריקס לטובת העברת הקורס ופגישות עם לקוחות החברה.

במסגרת הקורס ילמדו המשתתפים על יכולות המוצר ומיצוי פוטנציאל השימוש בו, כולל Best Practices ליישום יעיל ומהיר, הצגת המודולים המרכזיים של הפתרון, תהליך פיתוח מבוסס חוקה, טבלאות החלטה, כתיבת חוקים מורכבים, BPM ועוד.

רד-האטלדברי חואן רובר, מנהל פעילות פתרונות JBoss Enterprise בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, "בשנה האחרונה חל גידול במספר ההטמעות של המוצר בארץ לצד עניין רב שפתרון ה-BRMS מעורר מצד השוק הישראלי. כחלק ממגמה זו חשוב לנו לספק ללקוחות גם את היכולת לרכוש ידע, כלים ו-Best Practices שיאפשרו להם להטמיע את הפתרון בצורה הטובה וליהנות מכל יתרונותיו: קלות הטמעה ותחזוקה, יכולות מתקדמות וקבלת ROI מהיר. המודל העסקי של רד-האט מאפשר ללקוחותיה ליהנות ממוצר BRMS מוביל בתקציב נמוך משמעותית ממתחריה, ועם הבטחת האיכות של רד-האט כמובילה עולמית בפתרונות קוד-פתוח".

אירועים קרובים