יעקב רבינוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של תנובה, פורש; יובל צעירי מאמדוקס יחליפו בתפקיד

רבינוביץ' פורש לאחר שהוביל בתנובה תהליכי מיחשוב ותהליכים ארגוניים חשובים ביותר, והוא נחשב לאחד המנמ"רים המובילים במשק ● צעירי היה עד לפני שנה מנמ"ר אמדוקס ובשנה האחרונה שימש כסמנכ"ל המנהל את הארגון האחראי על הטמעת מוצרי ניהול ההכנסות של החברה ● מדובר בבכיר הרביעי מאמדוקס שמתברג לעמדות מפתח במערך ה-IT בשוק בתוך פחות משנתיים

שינויים בצמרת ההנהלה הטכנולוגית של תנובה: יעקב רבינוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות הוותיק של הקונצרן, הודיע על סיום תפקידו. הנהלת תנובה הודיעה היום (ד') בצהריים, כי את מקומו של רבינוביץ' ימלא יובל צעירי, שהיה עד לפני שנה מנמ"ר אמדוקס ובשנה האחרונה שימש כסמנכ"ל המנהל את הארגון האחראי על פעילות ההטמעה של מוצרי ניהול ההכנסות של החברה.

יצוין, כי זהו הבכיר הרביעי מאמדוקס שמתברג לעמדות מפתח במערך ה-IT בחברות אחרות בשוק הישראלי בתוך פחות משנתיים. כך, למשל, צביקה נגן, שמשמש כיום כמנמ"ר בנק הפועלים, ודן ירושלמי, שמכהן כמנמ"ר בבנק לאומי. ביוני השנה מונה גדעון קונפינו לראש מערך אבטחת המידע במטה התיקשוב הממשלתי, לאחר שבעשור האחרון מילא שורת תפקידים בכירים ביחידת אבטחת המידע של אמדוקס ואף היה לו תפקיד מרכזי בהקמתה.

רבינוביץ', בן 59, עובד בתנובה 32 שנים, כאשר בשמונה השנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל. הוא אמר לאנשים ומחשבים, כי "הודעתי על פרישתי לאחר שהגעתי למסקנה משותפת עם ההנהלה שדרוש רענון בתפקיד כמו שלי, ונוצרו הזדמנויות שיכולות להוביל את הקונצרן לאתגרים חדשים". הוא אמר, כי טרם החליט על המשך דרכו.

יובל צעירי, סמנכ"ל הטכנולוגיות הנכנס של תנובהיצוין, כי זאת לא הפעם הראשונה בה מודיע רבינוביץ' על סיום תפקידו. הוא עשה זאת בספטמבר 2011, לאחר שהיה מועמד לתפקיד בכיר באחד הקונצרנים הגדולים במשק. עם זאת, בגלל סיבות משפחתיות רבינוביץ' ביקש וקיבל את אישור ההנהלה לבטל את התפטרותו ולהמשיך לכהן בתפקידו.

במסגרת עבודתו בתנובה הוביל רבינוביץ' תהליכי מיחשוב ותהליכים ארגוניים חשובים ביותר, והוא נחשב לאחד המנמ"רים המובילים והחזקים במשק. בשנת 2008 הוא זכה בפרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים. חבר השופטים קבע אז, כי "רבינוביץ' הוכיח בעבודתו כיצד מנהל IT שרוצה להניע תהליכים מהווה גשר בין הפתרונות הטכנולוגיים לפתרונות העסקיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים