בזק תשדרג את מהירויות הגלישה באינטרנט

הגולשים בקצבים 20 ו-30 מגה-ביט ישודרגו למהירות של עד 40 מגה-ביט והגולשים בקצב 50 מגה-ביט ישודרגו למהירות של עד 100 מגה-ביט ● השדרוגים ייעשו בחינם ● בנוסף, הודיעה בזק על הורדת מחיר הגלישה מ-130 שקלים ל-110 שקלים לחודש עבור 100 מגה-ביט ועל הגברת קצב העלאת הנתונים ללקוחות בקצבים של 40 מגה-ביט ויותר ל-3 מגה-ביט ● רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק: "כך נגדיל את הפער מול המתחרים"

בזק הודיעה על השלב השני של שדרוג לקוחות תשתית האינטרנט שלה לקצבים גבוהים: הגולשים בקצבים 20 ו-30 מגה-ביט ישודרגו למהירות של עד 40 מגה-ביט והגולשים בקצב 50 מגה-ביט ישודרגו למהירות של עד 100 מגה-ביט. השדרוגים ייעשו בחינם.

בנוסף, הודיעה החברה על הורדת מחיר הגלישה מ-130 שקלים ל-110 שקלים לחודש עבור גלישה בקצב של 100 מגה-ביט ועל הגברת קצב העלאת הנתונים (Upload) לכלל לקוחות החברה בקצבים של 40 מגה-ביט ויותר, שיעמוד מעתה על 3 מגה-ביט.

שדרוג קצב הגלישה יבוצע באופן אוטומטי ובהדרגה, ויסתיים בתוך כמה שבועות. על הלקוחות לשדרג את קצב הגלישה גם אצל ספק השירות שלהם.

בתוך כך, החלה בזק לשווק נתב Dual Band חדש כסטנדרט ללקוחות במהירות 40 מגה-ביט ויותר (VDSL). מדובר בנתב המשדר בו זמנית שתי רשתות אלחוטיות ומאפשר העברת תכנים באיכות HD באופן אלחוטי בתוך הבית. הנתב יהיה זמין מחודש אוקטובר.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, ציין ש-"בתוך חודשים ספורים ישדרגו 1.3 מיליון לקוחות את קצב הגלישה. התפיסה של בזק היא לספק ללקוח לא רק אינטרנט, אלא לעטוף אותו במגוון שירותים, תוך שדרוג רוחב הפס בקצב מהיר, ועל ידי כך לבדל ולהגדיל את הפער מול המתחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים