ארצות הברית: טי-מובייל תאפשר לשדרג מכשירים מדי חצי שנה

בחברה מקווים, כי לקוחות שמבקשים להחליף מכשיר לעתים תכופות יותר יעדיפו אותה על פני מתחרותיה הגדולות - וריזון, ספרינט נקסטל ו-AT&T ● עם זאת, לקוח שירצה לשדרג את המכשיר שלו יצטרך להצטרף לתוכנית ביטוח ולשלם מקדמה ● כמו כן, טי-מובייל הציגה תוכנית חדשה למשפחות שלמות, שלדבריה זולה בכ-50% ממזו של AT&T

טי-מובייל (T-Mobile) הודיעה אמש (ד'), כי לקוחותיה יוכלו לשדרג את המכשירים שברשותם מדי חצי שנה. כמו כן, היא הציגה תוכנית משפחה ללקוחות בתשלום מראש שבחברה מקווים, כי תסייע להם לגייס לקוחות מהמתחרות הגדולות.

מתחרות אלה – וריזון (Verizon), ספרינט נקסטל (Sprint Nextel) ו-AT&T – מציעות מכשירים בהנחה בחבילות שכובלות את הלקוחות לשנתיים ואינן מאפשרות בדרך כלל להחליף את המכשירים במהלך תקופת ההתחייבות.

בטי-מובייל, שמבקשת לשפר את תדמיתה לאחר שנים של נטישת לקוחות, ציינו שמאמצי הבידול שהם מבצעים בתקופה האחרונה כבר מניבים פירות. כעת מקווים בחברה, כי לקוחות שמבקשים להחליף מכשיר לעתים תכופות יותר יעדיפו אותה על פני מתחרותיה הגדולות.

"אתם יכולים לשדרג מכשיר כשאתם רוצים ולא כשמורים לכם", אמר ג'ון לגרה, מנכ"ל טי-מובייל, שנכנס לתפקידו בספטמבר האחרון, באירוע שנערך לעיתונאים ואנליסטים בניו-יורק לרגל ההכרזה על התוכנית החדשה.

לגרה העריך, כי נאמנות הלקוחות לחברה תשתפר בעקבות התוכנית וכי מספר הלקוחות שעוברים אליה מחברות אחרות יעלה מדי רבעון, מבלי להכביד בצורה משמעותית על מצבה הכספי של החברה. בטי-מובייל, חברת הסלולר הרביעית בגודלה בארצות הברית, מקווים לגייס לקוחות שמשלמים מראש על השיחות שלהם באמצעות תוכנית משפחה שאינה מחייבת בדיקת אשראי.

על פי נתונים שהציגה טי-מובייל, תוכנית המשפחה החדשה, שעולה 100 דולרים לחודש למשפחה בת ארבע נפשות, זולה בכ-50% מתוכנית המשפחה המקבילה ב-AT&T. לפי ההערכות, התוכנית תזכה לעניין רב, שכן כשליש מהמשפחות בארצות הברית אינן מסוגלות לעבור בדיקות אשראי הנדרשות לצורך תוכנית מקבילה בחברות אחרות.

ב-AT&T ו-וריזון מייחסים את נאמנות הלקוחות שלהן במידה רבה לתוכניות המשפחה, שכן למשפחה שלמה קשה יותר להחליף חברת סלולר מאשר לאדם בודד.

משדרגים רק אם מצטרפים לביטוח – ומשלמים יותר
עם זאת, אליה וקוץ בה: לקוחות שיהיו מעוניינים להחליף מכשיר מדי חצי שנה יידרשו להצטרף לשירות ביטוח המכונה Jump בתוספת של 10 דולרים לחודש למחיר התוכנית ולשלם מקדמה המכסה חלק מעלות המכשיר. כמו כן, הם יחויבו בתשלום של 20 דולרים לחודש לכיסוי יתרת העלות של המכשיר.

כדי לשדרג את המכשיר יש צורך להגיע פיזית לסניף טי-מובייל. גם המכשיר החדש יימכר תמורת מקדמה המכסה חלק מעלותו ותשלומים חודשיים שוטפים. שיטה זו תחליף את השיטה הקודמת שהייתה נהוגה בטי-מובייל, של סבסוד מכשירים ללקוחות שיתחייבו לתקופה ארוכה.

מנהל הכספים הראשי של החברה, ברקסטון קרטר, הסביר שבונים בה על כך שמכשירים פופולריים, דוגמת iPhone, שומרים היטב על הערך שלהם ושווים לאחר שישה חודשים כ-70%-80% ממחירם כחדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים