סמסונג עקפה את אפל בהיקף תעבורת האינטרנט ממכשירים ניידים

25.47% מתעבורת האינטרנט ממכשירים ניידים בעולם נעשית ממכשירים של החברה הדרום קוריאנית, לעומת 25.04% מאלה של מתחרתה האמריקנית - על פי נתונים של StatCounter ● לעומת זאת, בארצות הברית ובבריטניה אפל מובילה על פני סמסונג, ושיעור תעבורת הרשת ממכשיריה אף עלה בשנה האחרונה ● עוד עולה מהנתונים, כי במחשבי PC, כרום עקף בפעם הראשונה את אינטרנט אקספלורר ומערכת ההפעלה MacOS מככבת ברשימה - הרבה מעל חלונות 8

נתון נוסף מעיד על העלייה בפופולריות של המכשירים הניידים מבית סמסונג (Samsung) לעומת אלה של אפל (Apple): על פי דו"ח של חברת המדידה StatCounter, המכשירים של היצרנית הדרום קוריאנית הם כיום המקור הדומיננטי לתעבורת אינטרנט ממכשירים ניידים, לאחר שזו עקפה ביוני את מתחרתה האמריקנית.

בדו"ח ציינו החוקרים, כי "היקף השימוש באינטרנט ממכשירי סמסונג עלה ל-25.47% בהשוואה ל-25.04% ממכשירי אפל. נוקיה (Nokia) נמצאת במקום השלישי עם 21.96%, בעוד שבלקברי (BlackBerry) ירדה בשנה האחרונה מ-5% ל-3.62%".

יצוין, כי נתונים אלה מתייחסים לכלל מדינות העולם והם מראים שבניגוד למגמה העולמית, בארצות הברית ובבריטניה אפל עדיין מובילה על פני סמסונג, ואף עלתה לעומת הדו"חות הקודמים. שיעור תעבורת האינטרנט ממכשירים ניידים של אפל עומד בארצות הברית על 54.84% ובבריטניה – על 47.97%. סמסונג, מצידה, התחזקה באירופה ובעיקר באסיה.

גם במחשבים השולחניים התרחש מהפך – בתחום של דפדפני האינטרנט. כרום (Chrome) עקף בפעם הראשונה את אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) בארצות הברית. בין מערכות ההפעלה למחשבי ה-PC מובילה חלונות 7 (Windows 7) את תעבורת האינטרנט ואחריה חלונות XP. חלונות 8 (Windows 8) החדשה הצליחה לעקוף ביוני את חלונות ויסטה (Windows Vista), הוותיקה ממנה בהרבה, עם 5.94% לעומת 5.9%. עם זאת, אף מערכת מבית מיקרוסופט לא מצליחה להשתוות לקצב הצמיחה של MacOS, שבשנה האחרונה אחראית ל-7.43% מתעבורת האינטרנט בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים