הכנסת יצאה במכרז לייעוץ עבור בחירת ספק מיקור חוץ ל-IT שלה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

זאת לאור סיומו הקרוב של החוזה עם HP, שנחתם לפני שבע שנים ● תנאי המכרז: ניסיון של שבע שנים במתן שירותי הכנה, וליווי שני מכרזים פומביים ב-IT לפחות שכל אחד מהם בהיקף של 10 מיליון שקלים ויותר

הכנסת פרסמה היום (ה') מכרז חדש לבחירת יועץ מיחשוב, שיסייע לה להכין מכרז אסטרטגי גדול שעומד להתפרסם בחודשים הקרובים – מכרז לבחירת ספק ראשי שיבצע את כל פעולות מיקור חוץ של המיחשוב בכנסת, כפי שזה קיים כיום. הסיבה ליציאה המכרז היא סיומו הצפוי של החוזה עם HP, שנחתם לפני שבע שנים. גורמים מקצועיים מעריכים את המכרז במאות אלפי שקלים.

הייעוץ יתמשך על פני שנה ועל בסיס מאות שעות עבודה, כפי שנהוג בשירות המדינה. כתיבת מכרז כוללת שני שלבים: אפיון ופרסום המסמכים, וכן בחירת הזוכים. זהו שלב שיכול לקחת זמן רב, ולכן בין יתר הסעיפים נכתב כי הכנסת רשאית להאריך את תוקף המכרז מעבר לשנה, ובלבד שלא יחרוג מ-750 שעות נוספות.

הזוכים במכרז יצטרכו לעמוד בתנאים הבאים: ניסיון של שבע שנים במתן שירותי הכנה, וליווי שני מכרזים פומביים ב-IT לפחות – שכל אחד מהם בהיקף של 10 מיליון שקלים ויותר. על כן, למכרז צפויים לגשת חברות ייעוץ גדולות, שיכולות לעמוד בתנאים אלו.

המכרז לבחירת ספק מיקור חוץ לשירותי המיחשוב לכנסת, שיצא לדרך כנראה במהלך השנה הבאה, צפוי להיות אחד המכרזים האסטרטגיים המשמעותיים בשוק המיחשוב. על פי ההערכות, הכנסת משלמת ל-HP עשרות מיליוני שקלים בעבור שירותי מיקור חוץ. ההסכם המקורי, כאמור, נחתם לפני שבע שנים, והוארך לפני ארבע שנים במסגרת פרויקטי שדרוג של אתר הכנסת שנערכו באותה תקופה, ביוזמת המנכ"ל הקודם, דן לנדאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים