תוכן שיווקי

החשיבה על סביבת המובייל חייבת להיות חלק אינטגרלי בפיתוח יישומים חדשים, למן ההתחלה. פלטפורמת MobileFirst של יבמ נותנת מענה לצורך זה

11/07/2013 15:44

אנו עומדים כיום בעיצומו של הגל השני במהפכת הניידות – זה המתמקד בעסקים ניידים. כושרו של כל ארגון, ויכולתו של כל עסק לאמץ את כלי הניידות ולפעול בעולם המובייל, יקבעו בסופו של יום את מידת שרידותם או הצלחתם. כל הימנעות מפעולה, או השהייה בדרך למיצוי מלוא היקף היתרונות העסקיים אותם מציע עולם זה – פשוט אינם אופציה יותר. כל ארגון, חברה, רשות מקומית או מוסד ממשלתי – חייבים לפעול ולהתנהל בדיוק באופן שבו כולנו, כפרטים וכצרכנים, כבר מתנהלים בחיי היום יום שלנו: לשלב את כלי המובייל אל תוך כל פן וכל היבט של חיינו.

יבמ מכירה היטב את האתגרים האלה. ניסיונה הרב בתחום, יחד עם מאמצי הפיתוח והשקעות העתק ברכישת טכנולוגיות מובייל, הציבו אותה בעמדת זינוק מושלמת לפעילות בשוק החדש. לאורך השנים האחרונות, ריכזה יבמ מאגר כוח אדם וכישורים, ביצעה סדרת רכישות ומיזמי מו"פ, בדרך לבניית סל מוצרי המובייל המקיף ביותר בתעשייה.

בשנת 2012, רשמה יבמ יותר מ-125 פטנטים חדשים בתחום המובייל – המצטרפים לסל הכולל כיום 270 המצאות ייחודיות וטכנולוגיות מוגנות פטנט. מאז 2006, ביצעה החברה עשר רכישות המבססות את מעמדה בעולם המובייל. כתוצאה מכל אלה, מדרגות חברות הייעוץ פורסטר, גרטנר ו- Current Analysis את יבמ כמובילה בתחום כלי התכנון והפיתוח של אפליקציות מובייל ובתחום השירותים המנוהלים. אלפי מומחי מובייל מועסקים על ידי יבמ סביב העולם, ובכלל זה יותר מ- 160 חוקרים בלמעלה מעשרים אתרים שונים.
בפברואר השנה, הציגה יבמ את MobileFirst: אסטרטגיית המובייל החדשה שלה, המאפשרת ללקוחות לפשט ולהאיץ את תהליכי האימוץ של טכנולוגיות מובייל במסגרת ארגוניהם, לשנות את פני העסק ולהרחיב את הנוכחות בשוק בעזרת כלי מובייל.

הפתרונות המוצעים במסגרת MobileFirst משלבים טכנולוגיות קריטיות בתחום היישומים הניידים, שירותים, מומחיות וסביבה תומכת של שותפים עסקיים ואוניברסיטאות. כולל פתרונות חדשים בתחומי האבטחה של משתמשים ויישומים ניידים, ניתוח אנליטי, תוכנה לבנייה וניהול יישומים Worklight, שירותים מבוססי ענן מחשוב ושירותי ייעוץ המלווים את מכלול שלבי הפיתוח והיישום של מערך המובייל הארגוני.

יבמ מרחיבה גם את שיתוף הפעולה עם קהילת יצרני התוכנה העצמאיים, ומציעה להם להשתמש בכלי הפיתוח ותשתיות היישומים שלה בדרך להצגת ערך גבוה יותר ללקוחותיהם שלהם. במקביל, מציעה יבמ מענקים לגופים אקדמיים שיפתחו תוכניות לימודים בתחום, ומעמידה את כלי Worklight לשימוש חינם בכיתות לימוד ובעבודה מקוונת של סטודנטים ומרצים כאחד.

אירועים קרובים