LG השיקה את המסך הדק בעולם לסמארטפונים ולטאבלטים

מדובר במסך בגודל 5.2 אינץ' ובעובי 2.2 מ"מ בלבד, ולדברי LG, הוא יגיע לשוקי הסלולר בקרוב ● מהחברה נמסר, כי המסך החדש כולל שימוש בטכנולוגיית מגע, במעגלים מודפסים גמישים דואליים ובמערכת הצמדה ישירה, מה שמאפשר להפחית את כמות הפסים בתוך המסך בכ-30% ומעניק לו בהירות גבוהה יותר

LG השיקה מסך LCD HD מלא חדש, "הדק בעולם", לטענת החברה. מדובר במסך בגודל 5.2 אינץ' ובעובי 2.2 מ"מ בלבד. לדברי LG, המסך יגיע לשוקי הסלולר בקרוב.

מהחברה נמסר, כי המסך החדש כולל שימוש בטכנולוגיית מגע, במעגלים מודפסים גמישים דואליים ובמערכת הצמדה ישירה וכי זה מאפשר להפחית את כמות הפסים בתוך המסך בכ-30%, מה שמעניק לו בהירות גבוהה יותר.

"ההצגה של מסך ה-LDC HD המלא הדק בעולם מייצגת קפיצה מלהיבה בפלח הסמארטפונים לשוק הגבוה והדבר מתאפשר בזכות המומחיות שלנו בטכנולוגיות IPS ומגע", ציין סגן נשיא LG למסכים ופיתוח סלולר, ביונג-קו קים.

יצוין, כי LG ידועה בפיתוחים פורצי גבולות הקשורים למסכים של טלפונים חכמים וטאבלטים. לפני כחודש הכריזה LG, כי היא מתחילה בייצור המוני של מסכים סלולריים גמישים ובלתי שבירים, שגם הם, כנראה, דקים וקלים יותר ממסכי ה-LCD קונוונציונליים.

מכל מקום, LG אינה החברה היחידה שמפתחת טכנולוגיות חדשות למסכים מתקדמים. גם סמסונג (Samsung), נוקיה (Nokia) ואפל (Apple) מפתחות במשך שנים מסכים גמישים לסמארטפונים ולטאבלטים. נוקיה אף שוקדת על פיתוח מסכי גראפן, שהוא החומר החזק, הקל והדק בעולם.

LG

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים