תינוקת בת שנה וחודשיים שיחקה עם הסמארטפון של אביה – וקנתה לו מכונית

סורלה סטאוט מפורטלנד, אורגון, שיחקה בסמארטפון של אביה ולאחר שלחצה על כמה כפתורים הגיעה לאי-ביי ורכשה לאביה - בטעות, כמובן - רכב אוסטין הילי מודל 1962 תמורת 225 דולרים ● האב לא ידע על כך דבר עד שקיבל אי-מייל מאי-ביי שמברך אותו על קנייתו ● הוא ואימה של התינוקת התלבטו מה לעשות ולבסוף החליטו לרכוש את המכונית - שכלל לא נוסעת

בדרך כלל, ההורים הם אלה שקונים מתנות לילדיהם. סורלה סטאוט מפורטלנד, אורגון, עשתה בדיוק ההיפך וקנתה אונליין מתנה לאביה, פול. ועוד לא סתם מתנה – מכונית.

סורלה הקטנה, בת שנה וחודשיים בלבד, שיחקה בסמארטפון של אביה, לחצה על כמה כפתורים, שהובילו אותה לקנות לו באי-ביי (eBay) – בטעות, כמובן – רכב אוסטין הילי מודל 1962 תמורת 225 דולרים. אביה לא ידע על כך דבר עד שקיבל אי-מייל מאי-ביי שמברך אותו על רכישתו.

"בהתחלה ממש נבהלנו", סיפר האב ל –As KOIN-TV. "שאלנו: מה נעשה? אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו". אולם, לבסוף החליטו בני הזוג להשאיר את המכונית בידיהם. היא אמנם לא יכולה לנסוע בכוחות עצמה – בכל זאת, מדובר במכונית בת 51 – אבל למזלם, היא נמצאה בטואלאטין, עיר אחרת באורגון, ומשם הם לקחו אותה למחסן בבית הסבים של סורלה במילווקי.

אביה של התינוקת החליט לשפץ את המכונית והקים אתר לצורך גיוס כספים לשם כך, מה שמעלה את השאלה: אולי הוא יעניק לה אותה כשתקבל רישיון?

מכל מקום, האב כבר נקט אמצעי זהירות: הוא הפעיל יישום טכנולוגיית זיהוי פנים והחליף סיסמה, למקרה שהבת שלו שוב תרצה לצאת למסע קניות אונליין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים