סנדיסק הציגה כרטיס זיכרון עם נפח של 64 ג'יגה-בייט

הכרטיס החדש מיועד להרחבת הזיכרון עבור סמאטרפונים, טאבלטים ומצלמות חדשות ● הוא מפגין מהירות קריאה של 80 מגה-ביט לשנייה ומהירות כתיבה של 50 מגה-ביט לשנייה ● להערכת סנדיסק, מדובר בכרטיס המהיר מסוגו בעולם והוא מתאים במיוחד למכשירים מבוססי אנדרואיד

סאנדיסק

סנדיסק (Sandisk) הציגה את Extreme microSDXC – כרטיס זיכרון שמיועד להרחבת הזיכרון עבור סמאטרפונים, טאבלטים ומצלמות חדשות. הכרטיס יכול להכיל עד 64 ג'יגה-בייט. הוא מפגין מהירות קריאה של 80 מגה-ביט לשנייה ומהירות כתיבה של 50 מגה-ביט לשנייה. הכרטיס מתאים במיוחד לצילומי אקשן מהירים, לצילומי סטילס רציפים ולהעברה מהירה במיוחד של מידע בין מערכות צילום שונות. להערכת החברה, מדובר בכרטיס המהיר מסוגו בעולם והוא מתאים במיוחד למכשירים מבוססי אנדרואיד (Android).

"הכרטיס החדש יאפשר למשתמשים לעשות יותר עם המערכות שלהם", אמרה סוזאן פארק, מנהלת השיווק הקמעוני בסנדיסק. "כרטיסי ה-microSD שלנו מאפשרים לצרכנים לנצל בצורה טובה יותר את היתרונות של הווידיאו באיכות HD ושאר יכולות ההדמיה שבסמארטפונים מרובעי הליבה מהדור הרביעי, כמו גם של הטאבלטים ושל מצלמות הווידיאו החדישות בשוק".

ה-Extreme microSDXC תואם לכל דגמי מצלמות הספורט/אקשן החדשות ב-HD מלא ומפגין דירוגים של UHS Speed Class 1 ושל Speed Class 10 בצילום וידיאו. בנוסף, הכרטיס החדש עמיד במים, בזעזועים ובקרני רנטגן. הוא מגיע עם מתאם SD/SDHC/SDXC ואחריות לכל החיים. מחירו בארצות הברית היא החל מ-60 דולרים לגרסת 16 ג'יגה-בייט ועד 200 דולרים לגרסת 64 ג'יגה-בייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים