דורון קרופמן, APC-שניידר אלקטריק: "המנמ"ר רוצה שקט בדטה סנטר, אך התשתיות מספקות לעיתים את ההיפך"

"תשתיות הדטה סנטר במערכי IT ארגוניים רבים לא יעילות ומורכבות, יש יותר מדי רכיבי חומרה, אין מספיק, אם בכלל, כלי תוכנה לניהול הדטה סנטר והוא מייצר בזבוז וחוסר יעילות", אמר קרופמן, מנהל הפעילות של APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק ● לדבריו, "נדרש גישור בין האמצעים שבדטה סנטר לבין ניהול חכם של ה-IT"

דורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק. צילום: פלי הנמר

"המנמ"ר רוצה שיהיה שקט נפשי בדטה סנטר, אולם תשתיות הדטה סנטר במערכי IT ארגוניים רבים מספקות לו את ההיפך: הן לא יעילות ומורכבות, יש יותר מדי רכיבי חומרה, אין מספיק, אם בכלל, כלי תוכנה לניהול הדטה סנטר והוא מייצר בזבוז וחוסר יעילות", כך אמר דורון קרופמן, מנהל הפעילות של APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק.

קרופמן דיבר במסגרת מפגש C3, פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, שנערך בפראג באחרונה, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי קרופמן, "נדרש גישור בין האמצעים שבדטה סנטר לבין ניהול חכם של ה-IT. כ-66% מההשקעות בדטה סנטר הן לצרכי תחזוקה. מנהלי התשתיות עסוקים בלתחזק את התשתיות הקיימות, לצד הצורך לנהל אותן, לעתים באופן ידני. אנחנו יכולים לסייע להם להסיט תקציבים לעבר חדשנות, לעבר בנייתו של דטה סנטר מודרני, קל לתפעול, עם יכולות ניהול מובנות ובעיקר כזה שחוסך משאבים, הן אנרגטיים והן כלכליים".

"מנהלי עסקים ומנהלים טכנולוגיים מבינים שניתן לחסוך מאות אלפי דולרים על הוצאות האנרגיה והתפעול של מרכזי הנתונים באמצעות תכנון וניהול נכונים ומשופרים של תשתיות פיזיות", אמר קרופמן. "ככל שאנחנו מתקדמים במימוש טכנולוגיות וירטואליזציה וענן מורכבות, העלויות של מרכז הנתונים הארגוני וצריכת האנרגיה שלו גדלות. בסביבה מאתגרת זו, מנהלי מרכזי הנתונים זקוקים לגישה למידע מדויק ועדכני לגבי המשאבים שלהם, השימוש בהם ומצב המערכות".

לדבריו, "ארגונים נדרשים להגדיל את האפקטיביות שלהם, להפחית את העלות התפעולית, להגביר את הזמינות וכן להמריץ את תהליך קבלת ההחלטות והטמעת התהליכים. בניית דטה סנטר בעל יעילות גבוהה תבטיח את כל אלה, תוך שימוש בכלים מיטביים, המבטיחים את התועלות הצפויות בטווח הארוך, ותכנון שינויים במהלך חיי המתקן. רק גישה מאוחדת למרכזי הנתונים ויכולת ההתאמה שלהם לתהליכים עסקיים יכולה לאפשר ניצול מרבי של התועלות והיתרונות. זאת, לצד הטמעת מערכות שליטה וניהול. ה-IT מהווה אי של יציבות בארגונים והדטה סנטר הוא אי של יציבות בתוכו. הדטה סנטר הוא מרכז העצבים של כל ארגון".

קרופמן ציין, כי "APC יכולה לספק לא רק פתרונות, במובן של ארונות או מוצרי קירור, אלא תפיסה כוללת, בעלת יכולת לעצב את הטכנולוגיה, כך שהיא תהיה מבוססת מוצרי תוכנה, כזו שתתפעל ותנהל את הדטה סנטר באופן יעיל וחסכוני, ושתביא לכך שלמנהל התשתיות לא יהיו דאגות וכאבי ראש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים