בפעם הראשונה: אנשי ממשל אמריקני נדרשו שלא להגיע לכנס ההאקרים הגדול והחשוב בעולם

הבקשה של מארגני כנס Def Con באה על רקע תוכנית PRISM, שבמסגרתה מלקט הממשל האמריקני מידע על אזרחים ● ג'ף מוס, מייסד הכנס, כתב בעמוד הבית של האירוע, כי "בשל היקף המעקבים שהתגלה, סוכנים פדרליים צריכים לקחת פסק זמן מהכנס השנה" ● לדבריו, "על מנת שהרוחות הלוהטות רגשית יצטננו, דרוש זמן" ● עם זאת, מארגני הכנס הודיעו שהם לא מתכוונים לבדוק את זהות המשתתפים, כך שנראה שאנשי ממשל שירצו בכל זאת להשתתף באירוע יוכלו לעשות זאת

תוכנית PRISM, שבמסגרתה מלקט הממשל האמריקני מידע על אזרחים, מכעיסה את ההאקרים עד כדי כך שהם דורשים מסוכנים פדרליים שלא להגיע לכנס ההאקרים הגדול בעולם, Def Con. החשיפות התקשורתיות האחרונות אודות הריגול, ההאזנות והמעקבים האלקטרוניים של ממשל ארצות הברית, והיקפם, הביאו לרגשות שליליים בקרב מארגני הכנס, שטענו ש-"הממשל הגזים".

הכנס יחל השנה ב-1 באוגוסט ויטלו בו חלק 15 אלף משתתפים, שידונו בשלל נושאי אבטחת מידע ויפגינו את כישורי הפריצה והקידוד שלהם.

ג'ף מוס, מייסד הכנס, כתב בעמוד הבית של האירוע, כי "בשל היקף המעקבים שהתגלה, סוכנים פדרליים צריכים לקחת פסק זמן מהכנס השנה". מוס ציין, כי בעבר, הכנס היווה מקום לקשרים פתוחים ולשיתופי פעולה גלויים בין המשתתפים בו, לרבות אנשי ממשל פדרלי וסוכני אכיפת חוק. "אנשי הממשל יכולים היו להתערב בקהל באופן חופשי ולחלוק רעיונות עם האקרים אחרים, חוקרים ומקצועני אבטחה שנכחו באירוע", כתב. "הקהילה שלנו פועלת ברוח של פתיחות, אמון יצוק ומובטח וכבוד הדדי, מה שיצר תשתית לחילופי מידע ולתועלת הדדית. כיום, יותר מדי אנשים מעוררים תהיות ומעלים שאלות לגבי היקף המעקבים ואיסוף הנתונים שנעשו על ידי הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) ועל פי תוכנית PRISM. מאז 2007 נאספים הררי חומרים על פעילותם המקוונת של אנשים".

"בשל כך", הוסיף, "יהיה זה הטוב ביותר עבור כל המעורבים אם הבולשת תיטול לעצמה השנה 'פסק זמן' ואנשיה יימנעו להגיע השנה ל-Def Con. על מנת שהרוחות הלוהטות רגשית יצטננו, דרוש זמן. מרחק וזמן, במקרה זה, הם חומרים בריאים".

עם זאת, למרות הבקשה, מארגני הכנס הודיעו שאין בכוונתם לבדוק את זהות המשתתפים בכנס, כך שנראה שסוכנים פדרליים שירצו להשתתף בכנס יוכלו לעשות את זה בכל זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים