זוהר פרל, נס: "המצב לא פשוט ומאתגר – וארגונים מתאימים עצמם לכך"

"יש אוסף בעייתי של מדדים כלכליים והקיצוצים בתקציב משפיעים על ארגונים", אמר פרל, סמנכ"ל בכיר לפיתוח ושיווק עסקי בחברה ● לדבריו, "ברוח הימים האלה, ארגונים עושים סוג של כוונון מסלול מחדש עם התאמות" ● "גם נס לא חיה בוואקום והיא נדרשת להתאים את עצמה למציאות המשתנה", הוסיף

"שנת 2013 מתאפיינת בכך שהמצב אצל כולם לא פשוט ומאתגר. יש אוסף בעייתי של מדדים כלכליים והקיצוצים בתקציב משפיעים על ארגונים. ברוח הימים האלה, ארגונים עושים סוג של כוונון מסלול מחדש עם התאמות. גם נס לא חיה בוואקום והיא נדרשת להתאים את עצמה למציאות המשתנה", כך אמר זוהר פרל, סמנכ"ל בכיר לפיתוח ושיווק עסקי בחברה.

פרל דיבר במסגרת מפגש C3, פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, שנערך בפראג באחרונה, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי פרל, כדי להתמודד עם המצב "נדרש לפתח מודלים עסקיים חדשים ללקוחות, על מנת לספק ערך. עלינו לחשוב על הלקוחות של הלקוחות הארגוניים שלנו ולהעניק להם איכויות, שבאות לידי ביטוי ביכולת להיות מהירים, לזהות כיוונים, דרכים וטכנולוגיות חדשים, ובכלל – כל דבר שמניב ערך".

"אנחנו, בנס, חושבים כל הזמן כיצד לספק ערך לשותפות עם המנמ"רים", אמר פרל. "על מנת שאנחנו נצליח, אנחנו צריכים לעזור להם להצליח. נס עושה את הכוונון מחדש יחד עם הלקוחות, לטובת הפעילות העסקית שלהם. כך, חתמנו על שותפות ברמה הבכירה ביותר עם ארגון חברות הייעוץ הבינלאומי IVI, העוסק בחקר ובפיתוח מסגרות מתודולוגיות להעלאת הערך העסקי של ה-IT ותמיכתו בחדשנות העסקית של הארגון".

הוא סיכם באומרו, כי "נס נמצאת בשטח שנים רבות, מכירה היטב את הלקוחות. נמשיך לעסוק בחשיבה קדימה כיצד להביא ערך עסקי ללקוחות הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים