AT&T תרכוש את leap Wireless תמורת 1.2 מיליארד דולרים

במסגרת העסקה תקנה AT&T את כל הנכסים של החברה הנרכשת, ובכלל זה רישיונות, תחומי תדרים, נכסי רשת וחנויות, וכן את המנויים, שמספרם עומד על כחמישה מיליון ● כן תשמור AT&T על המותג Cricket ● הרשת של Leap מכסה שטח שבו מתגוררים כ-96 מיליון בני אדם, ב-35 מדינות בארצות הברית

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

AT&T הודיעה בסוף השבוע, כי תרכוש את Leap Wireless, החברה שמפעילה את המותג Cricket Wireless לשירותי סלולר בתשלום מראש, בעסקת מזומן בשווי של כ-1.2 מיליארד דולרים.

במסגרת העסקה תקנה AT&T את כל הנכסים של החברה הנרכשת, ובכלל זה רישיונות, תחומי תדרים, נכסי רשת וחנויות, וכן את המנויים, שמספרם עומד על כחמישה מיליון. כן תשמור AT&T על המותג Cricket. יצוין, כי הרשת של Leap מכסה שטח שבו מתגוררים כ-96 מיליון בני אדם, ב-35 מדינות בארצות הברית.

"החברה הממוזגת תיהנה ממשאבים כספיים, היקף פעילות ותחומי תדרים שיאפשרו להתחרות טוב יותר מול ספקיות ארציות אחרות על לקוחות המתעניינים בשירות זול בתשלום מראש", נכתב בהודעה שפרסמו שתי החברות לעיתונות. עוד צוין בה, כי תחומי התדרים שנרכשו יסייעו ל- AT&T להרחיב את רשת ה-LTE שלה מדור רביעי.

בעקבות פרסום הידיעה על העסקה עלה השער של מניות Leap בכ-20%. השלמת העסקה צפויה תוך שישה עד תשעה חודשים, בכפוף לאישור הרשויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים