שריג צור, אנקור: "למרות המצב, חווינו השנה גידול ניכר בהיקף הפעילות"

"החברה מונה עשרות עובדים וצמחה השנה ב-15% בהיקף כוח האדם, לצד גידול דו-ספרתי בהיקף הפעילות", כך אמר שריג צור, מנכ"ל אנקור תשתיות מיחשוב מקבוצת חילן ● לדבריו, "החציון הראשון שלנו השנה היה מצוין ואני מעריך שכך יהיה גם במחצית השנייה שלה" ● לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, "דווקא עכשיו הולכת ועולה האוזן הקשבת בארגונים לשאלה מה יכולות לעשות עבורם מערכות האחסון"

"למרות המצב, חווינו השנה גידול ניכר בהיקף הפעילות שלנו. החברה מונה עשרות עובדים וצמחה השנה ב-15% בהיקף כוח האדם, לצד גידול דו-ספרתי בהיקף הפעילות", כך אמר שריג צור, מנכ"ל אנקור תשתיות מיחשוב מקבוצת חילן. "החציון הראשון שלנו השנה היה מצוין ואני מעריך שכך יהיה גם במחצית השנייה שלה".

צור דיבר בפתח אירוע לקוחות ושותפים עסקיים שערכה החברה לפני ימים אחדים במועדון זאפה בהרצליה, בשיתוף נט-אפ (NetApp) ישראל ו-VMware ישראל.

לדברי צור, יש לאנקור חמש זרועות פעילות: הטמעת מערכות אחסון מבוססות נט-אפ, תוך מתן מענה לדרישות מנהלי התשתיות והרצון בטכנולוגיות חדשות, המניבות חיסכון והתייעלות בתחום; כניסה לעולם ההגנה על המידע, עם פתרונות חוצי ארגון; הטמעת פרויקטי וירטואליזציה מבוססי VMware, בכל שדירת הארגון, מהשרתים ועד תחנות קצה, לרבות פתרונות ניהול של הסביבה הווירטואלית; פעילות בעולם תשתיות מיקרוסופט (Microsoft); ו-"הכניסה שלנו לעולם תשתיות הדטה סנטר עם פתרונות התקשורת האחודה של סיסקו (Cisco) ופתרונות המשותפים לסיסקו, נט-אפ ו-VMware".

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: אורי כרמי"אנקור מתחזקת תשתיות קריטיות של 800 לקוחות ארגוניים בישראל, מהם מאות ארגוני אנטרפרייז, ומבצעת פעילות הקמה של דטה סנטרים בחו"ל", אמר צור. "עם נתון זה אנחנו משדרים לשוק יציבות. בנוסף, כאינטגרטורים, אנחנו עוקבים אחרי החידושים הטכנולוגיים בעולם ודואגים להטמיע אותם בקרב הלקוחות שלנו".

דווקא עכשיו – אוזן קשבת לאחסון
שלומי פרייס
, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר ש-"הלקוחות העסקיים, המנמ"רים ומנהלי התשתיות, מושפעים מהסביבה הכלכלית-גלובלית. 2013 היא שנה קשה יותר, כמות הלחצים והדרישות ליותר הכנסות ולצמצום העלויות עולות. זו תקופה לא פשוטה, אולם דווקא עכשיו הולכת ועולה האוזן הקשבת בארגונים לשאלה מה יכולות לעשות עבורם מערכות האחסון. הם מבינים שהיכולת שלהן לספק לארגונים בימים קשים אלה ערך עסקי רבה יותר".

לדברי פרייס, "באחרונה השקנו גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלנו למערכות אחסון, Clustered Data ONTAP 8.2. היא פותחה במטרה לסלול את הדרך לאחסון מבוסס תוכנה ולהסרת מגבלות הביצועים, הזמינות ויעילות אמצעי החומרה המסורתיים". הוא ציין, כי "הגרסה מאפשרת למחלקות ה-IT להתאים את תשתית האחסון לדרישות המשתנות של הפעילות העסקית והיישומים. המערכת שאנחנו מספקים מאפשרת זמינות תמידית של הנתונים, עם יכולת לשלוט ולנייד אותם לפי הצורך וצמצום עלויות האחסון בעד 50%".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: אורי כרמירענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל, ציין ש-"ב-2012 מכרנו לשוק הארגוני בארץ 6,741 מערכות תוכנה לווירטואליזציה. בהנחה של יחס 1:10 בין שרתים פיזיים לווירטואליים, הרי שכמות השרתים הווירטואליים שמכרנו בארץ – כ-70 אלף – מהווה נתון הגבוה יותר מכלל השרתים הפיזיים שנמכרו באותה השנה בישראל, על פי נתוני IDC".

לדבריו, "חזונה הטכנולוגי של VMware כולל מספר רכיבים: התחלנו עם וירטואליזציה, כחלק מהמסע לעבר מרכז מיחשוב מוגדר תוכנה, SDDC (ר"ת Software Defined Data Center), שעובר דרך הענן. הרכיב השני הוא ענן בן כלאיים, שמחבר את הענן הפרטי עם זה הציבורי. הפעילות השלישית היא וירטואליזציה של תחנות הקצה והמיחשוב הנייד, תוך שימת דגש על מהירות אספקת השירות ושיפור מיטבי של חוויית משתמשי הקצה. בסופו של התהליך נאפשר למנמ"ר לספק את ה-IT ואת המידע – כשירות".

לאחר דברי שלושת המנכ"לים נערכה במסגרת הכנס הופעת מחווה ללהקת גזוז, בכיכובם של גורי אלפי, טלי אורן ורועי בר נתן, שהצדיעו ללהקה המיתולוגית במלאות שלושה עשורים להקמתה.

אירועים קרובים