תוכן שיווקי

כנס SDP – חוויה טכנולוגית בקצב מהיר

אלפי משתתפים פקדו את כנס המפתחים הגדול של סלע - SDP ● במהלך השבוע, נהנו המשתתפים מ-76 הרצאות וסדנאות, טכנולוגיה חדישה ומסחררת וחוויית Networking ייחודית

14/07/2013 16:19

בשבוע שעבר התקיים האירוע הלימודי הגדול ביותר של קהילת המפתחים Sela Developer Practice. הכנס, שהתקיים זו השנה השישית ברציפות, הינו חלק משותפות ארוכת שנים בין סלע לבין מיקרוסופט ותוכנה ישירה, המעניק הזדמנות פז ללמוד מגדולי המומחים בשוק הטכנולוגי על כל מה שחדש בטכנולוגיות מיקרוסופט.

בכנס שנערך נרשמו 1,450 מפתחים ומספר הרצאות שוכפלו פעמיים ואף שלוש בכדי לעמוד בביקוש. כמיטב המסורת השנתית, הציע הכנס למעלה מ-76 סדנאות והרצאות מקצועיות בעולמות התוכן של Windows Azure וחידושים בצד הסרבר של NET., דרך Windows 8 ו-Windows Phone, וכמובן כל תחום ה-Web וה-HTML5.

אתגרי פיתוח נפרצים
השנה הגדילה סלע לעשות והטיסה לארץ במיוחד שמות גדולים בעולם הטכנולוגי כגון: Jesse Liberty, וכן Caleb Jenkins ו-Shawn Wildermuth מארה”ב, Martin Kulov מבולגריה, Matthieu Mezil מצרפת, ועוד. המומחים שהגיעו מרחבי אירופה ואמריקה, הוסיפו לקסם המיוחד של סלע בכנסיה הגדולים. הרצאותיהם היו מלאות בקהל מפתחים הצמא לידע חדש.

Jesse Liberty, אוונגליסט בכיר בטלריק, ו-MVP של מיקרוסופט, שהרצה בנושאי תכנות ל-Windows 8, מסר כי "זהו הכנס המסקרן ביותר בו השתתפתי בתקופה האחרונה, סלע ידועה ביכולת ההדרכה שלה גם מעבר לים, אך החוויה של לראות במו עיני את המסה הגדולה שהגיעה לכנס וכן את צוות המרצים שהוטסו מסביב לגלובוס, בהחלט גרמה לי לדופק מהיר. בשיעורים ניתן היה לראות שמדובר בכנס למקצוענים בלבד, המפתחים גמעו את החומר בצימאון ובהפסקות רבים מהם נשארו לשוחח עמי עוד ועוד".

בהרצאת הפתיחהעל הרצאותיו בנושאי Windows 8 אמר ג'סי בהתלהבות כי "מיקרוסופט שולטת בעולם מערכות ההפעלה והעולם כולו צועד לכיוון Windows 8. מערכת הפעלה זו בעצם הכניסה את מיקרוסופט לשוק הטאבלטים ובכך יצרה איום ותחרות על שאר החברות. עובדות אלו הן שהופכות את סדנאות תכנות ל-Windows 8 כחשובות מעין כמוהן. לאפליקציות עבור מערכת ההפעלה החדשה היו עד כה 9 ביליון הורדות, מספר שישאיר את מערכת ההפעלה בכותרות לעוד הרבה זמן, מיקרוסופט עצמה משקיעה ב-Windows 8 בחוזקה ומתחייבת לכך. למפתחים זהו אתגר גדול, בהמון צורות מדובר באפליקציות שונות לתכנות, ממשק API וכן חוויית משתמש שונה".

נטוורקינג חלומי
חידוש נוסף שהכניסה סלע לכנסים השנה הנו מתחם הנטוורקינג בו ניתן היה להתייעץ עם המומחים בנושאים: Web ,Client Server and Cloud ,Visual Studio and ALM. בין הדברים שהועלו ניתן היה לשמוע את הטכנולוגיה באוויר: רעיונות חדשים קורמים עור וגידים, קשרים עסקיים שנטווים, פתרונות לבעיות פיתוח מורכבות ועוד.

בנוסף למתחם ניתן היה להבחין בקהל מצטופף בדוכן הפעילות של סלע הודו, בו ניתן היה לשמוע על פתרונות להקמת מרכזי פיתוח ובדיקות גם מעבר לים: OFFSHORE באפשרות לניהול ישראלי.

סלע – מומחיות שנבנתה עם השנים
בסלע גאים בהצלחת הכנס ומתכוננים כבר להפתעות נוספות בכנס הבא שצפוי להתקיים בנובמבר- דצמבר 2013. עם רישום של 1,450 איש, הרצאות מומחים מחו"ל שהצליחו לאין שיעור וחווית נטוורקינג מדהימה שתמשיך גם אחרי הכנס, אין בכלל ספק בעוצמה האדירה של סלע אל מול הטכנולוגיה.

סיגל גרוסי מנהלת השיווק בסלע אמרה כי "בכנס האחרון סיפקנו חוויה מדהימה לקהל הפיתוח, האירוע שהתקיים במלון וכן בסלע עצמה היה מאורגן בקפידה. קבלנו פידבקים ממשתתפי הכנס על חוויה כאילו הם נמצאים בכנס בחו"ל, אלו הן חוות הדעת הטובות ביותר שסלע קיבלה מזה 23 שנה. המשובים המעולים שקיבלנו מהמשתתפים, מאמתים את מה שידוע מזמן: סלע הינה המכללה המובילה ובית התוכנה מספר אחד בחידושים טכנולוגיים וחשיפתם לקהל המפתחים בארץ".

אירועים קרובים