נוקיה השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה – Lumia 1020

המכשיר, שמבוסס על חלונות פון, נושא את הדור השני של מצלמה עם חיישן של 41 מגה-פיקסלים ● בין יכולות המצלמה: זום שלדברי נוקיה מאפשר לחשוף פרטים שאפילו העין האנושית לא מבחינה בהם וטכנולוגיית ה-PureView, שכוללת ייצוב תמונה אופטי ומאפשרת למצלמה להפיק תמונות חדות במיוחד גם בתנאי תאורה חלשה

נוקיה (Nokia) השיקה בסוף השבוע מכשיר חלונות פון (Windows Phone) חדש במשפחת ה-Lumia שלה – Lumia 1020. המכשיר נושא את הדור השני של מצלמה עם חיישן של 41 מגה-פיקסלים.

מספר הדגם, 1020, מסמל את היותו בראש מגוון המכשירים המתקדמים שלה, שנוקיה ממספרת אותם תמיד מהגבוה לנמוך, בהתאם לאיכות.

החברה מדגישה את יכולות המצלמה המשוכללות במכשיר החדש, כמו זום, שלדבריה מאפשר לחשוף פרטים שאפילו העין האנושית לא מבחינה בהם. כמו כן, היא מדגישה את טכנולוגיית ה-PureView של המצלמה, שכוללת ייצוב תמונה אופטי ומאפשרת לה להפיק תמונות חדות במיוחד גם בתנאי תאורה חלשה. המצלמה אף כוללת את פלאש ה-Xenon והצמצם המכני, שקיים גם במכשיריה האחרים. ה-Lumia 1020 נושא בנוסף חומרה משופרת ויישום חדש בשם Nokia Pro Camera, עם ממשק לצילום תמונות.

המצלמה אף מאפשרת מצב של לכידה כפולה: בעת לכידת תמונה נוצר קובץ ברזולוציה של 38 מגה-פיקסל לצורך עריכה עתידית יחד עם קובץ של 5 מגה-פיקסל, שנוח יותר לשיתוף.

חיישן המצלמה הוא מתוצרת קארל צייס והוא כולל שש עדשות פיזיות עם ייצוב תמונה אופטי. בנוסף, מאפשרת המצלמה להקליט וידיאו עם לכידת צליל, שלדברי נוקיה משופרת בהרבה לעומת מיקרופונים בסמארטפונים קונוונציונליים.

מלבד הדגש על יכולות המצלמה המשופרות, המכשיר עצמו לא מביא בשורה גדולה: הוא כולל מסך מגע של 4.5 אינץ' מזכוכית גורילה, בהפרדה של 768X1280 פיקסלים, מעבד דו-ליבתי Snapdragon S4 במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח 2 ג'יגה-בייט, זיכרון אחסון של 32 ג'יבה-בייט וסוללה של 2000 מילי אמפר.

ה-Lumia 1020 מגיע בצבעים צהוב, לבן ושחור, והוא יושק בתחילה בארצות הברית ויימכר החל מסוף החודש, במחיר של 300 דולרים בחוזה דו-שנתי ובבלעדיות ב-AT&T. בהמשך הרבעון יגיע המכשיר גם לסין ולשווקים באירופה. יחד עם המכשיר השיקה נוקיה חצובה תואמת, שתימכר תמורת 79 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים