מחקר: אמריקנים רבים לא נפרדים מהסמארטפון גם כשהם עושים סקס

שלושה רבעים מבעלי הסמארטפון הבוגרים בארצות הברית נמצאים במרחק של כמטר וחצי מהמכשיר שלהם במרבית שעות היום - כך עולה ממחקר חדש ● 9% מהאמריקנים מודים שהם משתמשים בטלפון החכם שלהם כשהם מקיימים יחסי מין, והנתון עולה ככל שהגיל יורד: חמישית מבני ה-18-34 עושים זאת ● כמו כן, רבים משתמשים בו בקולנוע, בדייטים ובנהיגה, ויש גם לא מעט שמחטטים במכשירים של אחרים

הטלפונים החכמים השתלטו על חיינו, לפחות על אלה של האמריקנים, עד כדי כך שהם מסרבים להיפרד מהמכשירים שלהם במרבית שעות היום, גם בזמן קיום יחסי מין – כך עולה ממחקר חדש. על פי הנתונים, שלושה רבעים מבעלי הסמארטפון הבוגרים בארצות הברית נמצאים במרחק של כמטר וחצי מהמכשיר שלהם במרבית שעות היום. 9% מהם מודים שהם משתמשים במכשיר אפילו כשהם עושים סקס. בקרב משתמשים בני 18-34 קופץ הנתון ל-20%.

המחקר נערך על ידי Harris Interactive עבור הסטארט-אפ האמריקני Junio וכלל 2012 בוגרים אמריקנים מעל גיל 18. יותר ממחצית מהם – 1102 – דיווחו שיש ברשותם סמארטפון.

הנתונים מעלים שהשימוש בסמארטפונים נפוץ בחיי היום יום של האמריקנים עד כדי כך שהם עושים זאת אפילו במקלחת (12%), כשהם צופים בסרט בקולנוע (35%), במקומות תפילה (19%) או בדייטים (33%). נתון שלצערנו פחות מוזר הוא שיותר ממחצית מהם (55%) משתמשים בטלפון החכם שלהם גם בנהיגה.

אם כבר מדברים על הרגלים מוזרים, שלא לומר רעים – 29% מהנשאלים מודים שהם מחטטים במכשירים של אחרים. בקרב הרווקים זה אפילו יותר גרוע: 42% מהם חטטנים לעומת רבע מהנשואים.

נראה שגם הגיל משפיע על רמת הסקרנות:  החטטנים ביותר הם הצעירים, בני גילאי 18-34, שכמחצית (47%) מהם הודו בכך. רחוק מאחוריהם בני 35-44, עם 24%, בני 45-54, עם 21%, ואילו המבוגרים שבחבורה, בני 55 יותר, הם השומרים ביותר על הפרטיות: "רק" 9% מהם מחטטים במכשירים של אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים