תוכן שיווקי

גטר טק זכתה במכרז לאספקת מטענים ניידים לסמארטפונים לדואר ישראל

המטענים מתוצרת אינובה, מדגם A100B ובנפח של 5200 MAh נמכרים החל מחודש מאי בסניפי הדואר ברחבי הארץ בהיקף של מאות מטענים ליום ומתאימים לכל דגמי המכשירים ● המחיר המומלץ לצרכן בדואר ישראל: 149 שקלים ליחידה ● ירון רונן, מנהל פיתוח עסקי בגטר טק: "אנו חווים ביקוש אדיר למטענים של אינובה וגאים על כי דואר ישראל בחרה במותג שלנו"

14/07/2013 18:12

גטר טק הישראלית, מקבוצת גטר, המתמחה בפתרונות תשתית ושירותי תמיכה לתחום המחשוב, התקשורת, ההדפסה והאלקטרוניקה (ICT), הודיעה לאחרונה כי זכתה במכרז של דואר ישראל לאספקת מטענים ניידים לסמארטפונים.

המטעi של אינובה (Inova) מדגם A100B ובנפח של 5200 MAh נמכר החל מחודש מאי בסניפי הדואר בהיקף של מאות מטענים ליום. המחיר המומלץ לצרכן בדואר ישראל הינו 149 שקלים ליחידה.

ירון רונן, מנהל פיתוח עסקי בגטר טק, אומר: "נכון להיום כבר נמכרו אלפי מכשירים, בפריסה ארצית של מאות סניפי דואר ישראל בארץ. אנו חווים ביקוש אדיר למטענים של אינובה וגאים על כי דואר ישראל בחרה במותג שלנו".

המטען של אינובה מיועד למי שנמצא הרחק משקע חשמל לשעות ארוכות. הוא מתאים לכל דגמי המכשירים – iPhone, iPad, ו-iPod של אפל (Apple), ומכשירי סמסונג (Samsung). בנוסף, הוא מיועד גם לטאבלטים במגוון רחב, למכשירי נוקיה (Nokia), קונסולות משחקים שונים, ועוד. הקיבולת שלו, מבטיחה אספקה סדירה לאורך שעות רבות, עם קו מתח אחיד וללא תקלות. המכשיר מצויד בכרטיס אלקטרוני המגן באופן מוחלט על מכשירי האלקטרוניקה בכל הקשור לרגישות טעינת יתר.

בין התכונות הבולטות של המטען: 4 נוריות LED לתצוגת מצב הטעינה במכשיר, אפשרות טעינה בכל דרגת קיבולת ללא פגיעה במטען, נורת LED חזקה בחזית המטען לתאורת חירום, חיבור והפעלה ידידותיים למשתמש.

אירועים קרובים