נפתלי בנט, שר הכלכלה והמסחר: "נגבש תוכנית חדשנות לכלל המדינה"

"על הממשלה לסייע להובלת החדשנות בתעשייה בכלל ובהיי-טק בפרט, אך בעסקים ברי-קיימא בלבד", אמר השר בנט בכנס השקת מחקר E-nnovate ישראל של גוגל ● לדבריו, "כיום, היזמים רצים קדימה וממשלת ישראל נותרת הרחק מאחור" ● הוא ציין, כי הנחה את מנכ"ל משרדו לגבש תוכנית שתקדם את החדשנות במדינה

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט. צילום ארכיון: יח"צ

"הנחיתי את מנכ"ל משרד הכלכלה לגבש תוכנית חדשנות לכלל המדינה. על הממשלה לסייע להובלת החדשנות בתעשייה בכלל ובהיי-טק בפרט", אמר שר הכלכלה והמסחר, נפתלי בנט.

בנט דיבר היום (ב) בכנס השקת מחקר E-nnovate ישראל של גוגל (Google). הוא אמר שעל הממשלה לממש את הפוטנציאל המיוחד הטמון באזרחיה ולחזק את החדשנות בישראל. "היהודים התברכו בגנים של חדשנות, אך הגן לבד הוא כמו זרע ואם זורקים זרע על קרקע יבשה, שום דבר לא יקרה. ממשלת ישראל יכולה ליצור קרקע כדי שהזרעים הקיימים בהיקף יוצא מן הכלל בארץ – יפרחו. כיום, היזמים רצים קדימה וממשלת ישראל נותרת הרחק מאחור. אני מאמין שתפקידנו במשרד הכלכלה הוא לייצר את הקרקע הזאת".

עוד אמר בנט, כי "על הממשלה להשקיע הן בתשתיות הפיזיות והן בתשתיות האנושיות, אך בעסקים ברי-קיימא בלבד. הממשלה צריכה לחזק את הכלכלה הוותיקה לכיוון כלכלת החדשנות וההיי-טק. החדשנות בישראל היא יוצאת דופן ועל הממשלה לצרוך את החדשנות שנוצרת פה ולא את זו שנוצרת במדינות אחרות. מסיבה זו הנחיתי את מנכ"ל המשרד הכלכלה לגבש את תוכנית החדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים