אלפים חתמו על עצומה שקוראת למיקרוסופט להמשיך את שירות TechNet

העצומה, שנפתחה לאחר שמיקרוסופט הודיעה על סגירת השירות למנויים חדשים בסוף אוגוסט, כוללת יותר מ-3,000 חתימות, כאשר המטרה של יוזם העצומה היא להגיע ל-5,000 ● בעצומה נכתב: "אנא המשיכו את TechNet או צרו חלופה זמינה למנויים ב-MSDN ללא Visual Studio וכלי הפיתוח הקשורים לערכה זו"

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

יותר מ-3,000 אנשים מתחומי ה-IT ופיתוח התוכנה חתמו על עצומה שקוראת למיקרוסופט (Microsoft) להמשיך את שירות TechNet או ליצור חלופה זולה יותר לשירות MSDN. העצומה, שפורסמה באתר Change.org, נפתחה לאחר שמיקרוסופט הודיעה באחרונה שבכוונתה לסגור את TechNet ב-31 באוגוסט למנויים חדשים וכן שלא תאפשר לחדש את המנוי לרשת לאחר שהוא יסתיים.

TechNet היא רשת מקצועית שמאפשרת למנויים להתנסות, תמורת מחיר שנתי יחסית נמוך, במוצרים החדשים שמיקרוסופט מפתחת עוד לפני שהם מגיעים לשוק. כך יכולים אנשי IT ומפתחים לבדוק כיצד תוכניות חדשות או עדכונים לתוכניות ויישומים קיימים ישפיעו על העבודה היום יומית שלהם.

ההודעה של מיקרוסופט התקבלה בכעס רב בקרב המנויים. האלטרנטיבה היחידה שקיימת למי שרוצה להמשיך ולקבל שירותים דומים היא שירות MSDN, שעלות המנוי אליו יקרה פי כמה. מנוי בסיס ל-MSDN עולה 699 דולרים לשנה לעומת 199 דולרים ב-TechNet. זו הסיבה שהובילה לפתיחת העצומה בידי קודי סקידמור, שמקווה להגיע ל-5,000 חתימות וקורא לאנשים להגביר את הלחץ על מיקרוסופט.

בעצומה נכתב, כי "מקצועני IT ויצרני תוכנה עצמאיים צריכים גישה זמינה מבחינה כספית למוצרים של מיקרוסופט, שבדרך כלל זמינים באמצעות TechNet. אנא המשיכו את TechNet או צרו חלופה זמינה למנויים ב-MSDN ללא Visual Studio וכלי הפיתוח הקשורים לערכה זו. נכון לעכשיו, המנוי בר ההשוואה היחיד ב-MDSN עולה 6,120 דולרים לשנה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Cody Skidmore

    הנה קישור לעצומה שלנו. http://chn.ge/16uLiRA. בכבוד רב, קודי סקידמור

  2. Cody Skidmore

    תודה לך על דיווח על עתירת Technet. הדרכה ללא תשלום מיקרוסופט אינה מספקת את העומק של למידה זמינה מTechNet. יתר על כן 30-180 ימים זה לא מספיק כדי להעריך כראוי של תוכנה. בדיקות תוכנה היא ארוכות מאוד. הוא עשוי להשהות למשך חודש. מקרים אחרים, כגון בדיקת בקר תחום דורשים זמני התקנה ארוכים. אנחנו מבקשים את העזרה שלך לשכנע את מיקרוסופט שלא לסגור TechNet. בכבוד רב, קודי סקידמור

אירועים קרובים